Fredagspresent kanske?


Jag är inte inne så ofta och kollar på Nelly men de har ju faktiskt riktigt fina kläder.
Som den här halterneckklänningen till vänster, alldeles underbar! Kan man ha både till vardags och till lite finare tillställningar utan att det känns fel. Till vardags skulle jag nog dra på mig något enkelt halsband men om man skulle ha den till någon fest kanske lite finare.

Jag behöver verkligen en ny varmare jacka. Har en som jag tycker är jättefin men snart kommer den bli alldeles för kall. Jackan är från märket FCUK som gör väldigt fina kläder. Jackan skulle också se riktigt snyggt ut med röda handskar. Ska kolla efter det idag. Ska nämligen shoppa lite efter jobbet, förhoppningsvis får jag också gå tidigare så att jag inte behöver känna mig stressad. Tror de flesta affärer stänger vid sex men några stänger vid femtiden... det är då jag slutar i vanliga fall.

I den högra bilden är det helst överdragströjan som jag vill ja. Funkar bra i lager på lager outfits och även i enkla stilrena outfits. Riktigt snygg färg också.

Nu måste jag fortsätta arbeta, annars är det inte en chans att jag kommer få gå tidigare.

P.S Någon som vet hur man lägger till länkar här? Känner mig lite nybörjare på det området.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback