Golden Globe nomineringar


Nomineringarna för Golden Globe har blivit utdelade och här är mina två kvinnliga favoriter.
Både Ellen Pompeo och America Ferrera är nominerade i samma kategori, bästa tv skådespelerska.
Ellen för sin roll som Meredith i Grey's Anatomy och America som Betty i Ugly Betty.

Själv vet jag inte vem jag hoppas vinner. Ellen är både söt och otroligt begåvad. Men hennes roll är kanske något lättare att spela än Americas roll som den fula men dock så charmiga Betty. Så kanske borde priset gå till Ferrera som gör sin karaktär alldeles klockren. För mig spelar det ingen roll bara det är någon av dem här två flickorna.

Det ska bli kul att få se kändisarnas fina kläder på galan!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas på Ellen Pompeo..Älskar hennes roll som Meredith i Greys anatomy..

Postat av: Nan

Vill att America ska vinna. Gillar henne mycket :D

2006-12-17 @ 17:41:26
URL: http://bluebirds.blogg.se/
Postat av: Maria

Rebecca; Aaa hon är grym som henne!

Nan; Jag med! Så charmig och fulsöt

2006-12-17 @ 18:09:08
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback