Kate med Ryder

142301-139
Kate Hudson är enligt mig en av världens vackraste kvinnor. Hon har ett så unikt utseende verkligen!
Här är hon tillsammans med sin son Ryder efter en filminspelning.
Hon har börjat ha mer bohemstil på sista tiden och jag tycker att det klär henne. Lite för mycket halsband men armbanden matchar fint med klänningen och skärpet.
Snygg nonchalant håruppsättning också!
Lägg märke till Ryders skor. Han har de som sägs vara jättesköna men som är så fula. Fast jag tycker att på barn funkar det! Där är det bärrre att de mår bra än att de är snygga, och sen är han ändå hur söt som helst.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med dig om halsbanden, är lite fööör många!

Postat av: Maria

Aaa det blir för mkt, hade hon tagit borta nåra så hade outfiten kunna vara klockren.

2006-12-12 @ 17:23:48
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Jon

Vad skönt att du gjorde klart att det är bättre att barn mår bra än att de är snygga. Det fanns ju viss tvekan om vad som var viktigast innan...

2006-12-12 @ 17:59:46
Postat av: Maria

Jon; Haha för att jag har en blogg om mode?
Jag har aldrig sagt att det är viktigast här i livet. Men det är helt klart ett kul intresse

2006-12-12 @ 18:11:35
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback