Antingen eller

  • Guld eller Silver?: Jag får väll säga guld eftersom det inte finns mycket silver som jag tål. Men jag tycker att guld och silver är lika fint.
  • Svart eller Vitt?: Vitt. Älskar den färgen, fast kan däremot aldrig gå i en helt vit outfit men helt svart funkar.
  • Sommar eller Vinter: Får nog säga sommar. Vintern är bara okej i december haha
  • Singel eller Förhållande: Förhållande, men är singel.
  • Södernresa eller Shoppingresa?: Just nu är jag mer sugen på en shoppingresa. Vill åka till Paris och shoppa bort alla pengar som jag har sparat till lägenget efter gymnasiet haha.
  • Veckorevyn eller Cosmopolitan?: Cosmopolitan utan tvekan. Veckorevyn har blivit mesig. (Eller jag som blivit äldre?) Men Elle är favorittidningen.  
  • Läppglans eller Läppstift?: Läppglans
  • String eller Hipsters?: Hipsters! Inget fel på string men hipsters är så bekväma och så snyggt.
  • Bred eller Smal klack?: Bred, det är sexigt. Många tycker nog tvärtom haha.
  • Hög eller Låg midja?: Varken eller. Mittemellan ska det vara.
  • Spets eller Leopardmönster?: Spets, gillar spetskanter på långa linnen.
  • Kjol eller Byxor?: Just nu byxor men till våren kommer jag ändra mig när det blir varmt igen!
  • Sotade ögon eller Naturell?: Sotade ögon är sjukt fin men jag är alltid så lat när det kommer till att sminka mig. Jag sover bort den tid jag skulle ha på morgonen till att sminka mig haha.
  • Röda naglar eller Fransk manikyr?: Jag föredrar svarta. Men röda är hett.
  • Kaffe eller Te?: Kaffe, är beroende!
  • Choklad eller Frukter och bär?: Det skulle ju vara fint att säga frukt. Fast jag har fått veta att det gör magen svullen och jag är besatt av att ha platt mage. Choklad är dåligt för min hud men det är så gott...

  • Kommentarer
    Postat av: Maria

    En frukt om dagen typ är inte dåligt på något sätt ;) Men jo, äter man sådär 5-10 frukter på en dag finns det nog en överhängande risk för både gasbesvär och uppblåst mage ^^

    Postat av: Maria

    Haha jo det är sant
    och jag är duktig på att äta banan :)

    2006-11-24 @ 20:21:46
    URL: http://fashionstars.blogg.se
    Postat av: Sarah

    Va, blir man uppsvälld av att äta frukt? Varför då? Jag äter typ 3 frukter om dagen... Hjälp.

    2007-01-12 @ 21:41:22
    URL: http://treasures.blogg.se
    Postat av: Maria

    Jag vet inte varför.. läste det i någon hälsotidning.

    2007-01-13 @ 15:20:56
    URL: http://fashionstars.blogg.se
    Postat av: nina

    Kul lista ! :)

    Kan jag låna :) ?

    Kram!

    2008-08-19 @ 18:48:33
    URL: http://lifebylinde.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback