Bästa vännen och bebisen


Okej idag har det blivit mycket kändisar men det kan man väll aldrig få nog av?
Jag måste bara berömma Paris outfit. Den är helt klockren! Jag älskar svart skinnjacka och sedan vit klänning som syns över jeansen. Stövlarna är riktigt fina dem också och jag är förvånad, det är inte många gånger som fröken Hilton lyckas med hela sin klädsel. Två tummar upp!

142301-63
Sean, Britneys äldsta son är sjukt söt! Stora underbara ögon och bebismysiga kinder. Man blir alldeles förälskad!

Kommentarer
Postat av: Linn

hehe... aa... men lite halvkorkat =P man frå väl hoppas att jag själv vet vart jag jobbar... haha

Postat av: Maria

Hahah ja tokigt vore det annars! :)

2006-11-29 @ 13:29:22
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback