Det är svart


Det är tydligt vilken trend som går, färgen svart. Kändisarna verkar älska färgen och outfiten är gärna helt svart.
Mischa Barton ser jättesöt ut i ett mörkblått lånt linne och den svarta tröjan över. Dock ser hon lite rädd ut på bilden.
Jessica Simpson är på filminspelningen av sin nya film "Blonde Ambition". Jackan är riktigt snygg. Tycker om skinnjackar som har tyg högst upp vid axlarna, råkar ha en sådan själv fast en brun som påminner om den som Mary-Kate har. Gillar även Jessicas jeans, de sitter riktigt snyggt på henne. Jag själv behöver ett par jeans men är riktigt dålig på att köpa. När jag åker till stan för att få tag på byxor så slutar det istället med att jag köper tröjor, accessoarer eller skor. Helt omöjlig. När jag och mamma ska in till stan och shoppa tillsammans så ska jag se till så att jag köper minst ett par jeans. Vill ha ett par mörkblå och ett par vita, fast de vita väntar jag med nog först till i vår.

Jag är egentligen inte särskilt förtjust i Gwyneth. Men hon har känsla för fashion helt klart. Gillar hennes stora tröja, däremot känns stövlarna lite last year.
Jennifer Garner är lika söt som alltid och hon har en underbar grå halsduk som jag gärna skulle vilja ha. Insåg igår att trots att jag har väldigt många sjalar och halsdukar så är bara en av dem grå. Däremot har jag en guldaktig, flera svarta och en stor vit. Så i mellandagarna blir det nog en till grå halsduk, en tjock och fin. 
Hur som helst. Garner är ganska tråkig när det kommer till kläder, alltid väldigt enkla outfits. Söta men oskyldiga och inte särskilt unika.
Lindsay Lohan... vad ska man säga? Hennes outfit hade kunna vara riktigt söt för linnet är fint. Men de lårhöga stövlarna går bort. Nu ser hon bara trashig ut.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket! :D Vad synd! Men jag har ett tips till dig, använd läppänna i en något mörkare nyans än din läppförg det förminskar läpparna! Själv har jag små läppar och vill gärna ha stoooora! :)

Lycka till!

Postat av: Sofia

Oj, jag är så hemsk ledsen för att jag lästa fel! :$ Förlåt så mycket! Ja, jag har också det problemet men sen jag alltid började ta vaselin både före och efter jag satt på läpstiftet blir det faktiskt riktigt bra! :D

Take care!

2006-11-30 @ 10:58:02
URL: http://goldy.blogg.se
Postat av: Sofia

Ja, på mig fungerar det jätte bra om man låter läpparna suga åt sig av vaselinet innan man applicerar läppstiftet blir det bäst resultat. Observera att du måste ta bort lite av vaselinet för att kunna applicera läppstiftet! :D Lycka till!
Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir!

2006-11-30 @ 12:06:47
URL: http://goldy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback