Stars Shopping


Kändisarna verkar alltid ha så mycket igång och de kan sällan träffa sina vänner och familjer. Men ändå har de alltid tid att shoppa, intressant.
Jessica Simpson är söt som alltid men jag gillar inte hennes tröja. Har aldrig varit ett fan av orange och sen tycker jag att hon övermatchar med väskan.
Kate Beckinsale är riktigt söt där hon går med alla väskorna.  Älskar den oversized tröjan och de små rosetterna på klackarna, tummen upp!
Kate Moss är lika snygg som alltid men läskigt smal...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kate Moss klär isg typ alltid skitsnyggt..Men läskigt smal? ehm, jag är lika smal som henne...

2006-12-08 @ 16:37:05
Postat av: Maria

Det jag menar är att hon har blivit smalare.
Har du bantat dig smal eller är du naturligt smal? För det är helt olika saker.

Postat av: Oveoliwia

I am really impressed!!

2008-11-14 @ 11:16:44
URL: http://oveoliwia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback