Vårens kjolar



Till våren kommer ni kunna se mig srpinga runt i (om ni någon gång stöter på mig) sånna här kjolar. Tycker att de är alldeles underbara! Den vänstra är från Topshop och jag älskar framförallt färgen. Får den att se väldigt flickig ut och om det är någonting som jag får höra ofta så är det att jag är flickig. Inte mig emot jag har ingen önskan att vara som en pojke. Jag gillar rosa, lyssnar på tjejmusik och små saker är jag överförtjust i.
Kjolen i mitten är från Zara. Tycker att den ser väldigt härlig ut att ha på sig och man kan känna sig somrig i den. Mycket mys.
Den tredje är från asos. Gillar den starkt, dock skulle den gärna få vara lite längre. Alldeles för kall för våren, men annars kan man ju spara den till sommaren, eller ha leggings under funkar också.
Längtar i alla fall otroligt mycket till i vår fast det får gärna bli decembr först eftersom jag både blir 18 och får en syster i den månaden.

Kommentarer
Postat av: Reneidun

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback