10 saker om mig

Hittade på Svartvitlila denna lista och tyckte att den var intessant så här kommer jag med en också hehe.
Den går ut på att jag avslöjar tio saker om mig själv. Ska se vad jag kan få ihop utan att avslöja för mycket och samtidigt utan att göra den tråkig.

1. Jag älskar färgen rosa. Jag vet inte varför men enda sedan jag var liten har jag haft en besatthet i den. Ett tag gick jag så gått som bara i den färgen men det la jag av med... hehe

2. Jag hade ätstörningar i våras. Mycket var jobbigt i mitt liv och när jag slutade att äta så behöde jag inte tänka på någon annan smärta än den att vara hungrig. Jag vägde 46 kg när det var som värst men under sommaren började jag må bättre igen.

3. Jag har bekräftarbehov. Jag tror alltid att folk inte tycker om mig och även om jag inte känner dem så jättebra så klarar jag inte av när folk tycker illa om mig. Jag kommer alltid på mig själv med att försöka vara älskad av alla. Mycket frustrerande för man kan inte vara omtyckt av alla.

4. Jag älskar att fotografera. Har en digital systermkamera från fujifilm. Främst gillar jag att ta kort på folk när dem inte är medvetna om det, det är oftast dem bilderna som blir bäst.

5. Jag är mörkrädd. Kan inte gå i mörkret själv. Hemma är det inget problem då kan jag sitta i mitt rum och tänka i mörkret och liknande. Men utomhus, jag får panik. Ringer alltid någon eller tar omvägar där det är mer ljus.

6. Jag gillade inte mode för några år sedan. Tyckte att det förstörde folks personliga stilar och att man bara kopierade varandra. Det var när jag insåg att man kunde inspireras av mode och ändå ha sin egen åsikt som jag började gilla det.

7. Jag har haft mammalängtan sedan jag var 14 år gammal. Fast jag skulle ändå aldrig bli mamma nu, vill satsa på karriären också. Men så fort jag ser bebisar, speciellt nu när jag har fått en lillasyster så är tanken där hela tiden. Att ha en egen liten flicka eller pojke.

8. Jag har aldrig kunnat hålla mina förhållanden. Vet att killarna jag träffat tidigare har varit bra men jag har alltid hittat små detaljer som jag har stört mig på och då har jag fått de till att bli större än vad de är... är livrädd att detta ska hända med Andreas.

9. Jag vill gifta mig när jag är runt 20 år. Men jag vill ändå veta att det är med rätt person och att jag ska kunna älska honom resten av livet. För jag vill att mina barn ska slippa att bli indragna i en skilsmässa som jag blev.

10. Jag vill bli journalist. Min stora dröm är att jobba för aftonbladet eller för någon modetidning. Jag älskar att skriva och även fast många säger att det är jättesvårt så tänker jag inte ge upp min dröm. Inte än på några år i alla fall...

Så nu vet ni lite mer om mig! Hehe

Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Utmanar dig att skicka in en bild på vad du tror kommer bli vår 2007s modeplagg (skor, accessoarer).. kommer att lägga upp alla bilder jag får in så får det bli en omröstning vilket som blir det vinnande plagget.. skicka en bild och en kort motivering till [email protected] .. vore kul om du ville delta! :)

Postat av: Maria

Det ska jag göra! Hoppas det är okej om jag skickar in den imorgon för jag måste tänka

2007-01-02 @ 23:04:53
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag är också mörkrädd utomhus :)

2007-01-03 @ 17:25:40
URL: http://sofaja.blogg.se
Postat av: Maria

Hihi skönt att jag inte är ensam!

2007-01-03 @ 17:35:39
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Sanja

jag har också haft ätstörningar.

2007-01-05 @ 16:20:32
URL: http://envymee.blogg.se
Postat av: Maria

Det är aldrig kul att ha...
Hoppas du mår bättre idag!

2007-01-08 @ 14:15:23
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Nikolaifredrikke

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-12-07 @ 11:39:56
URL: http://nikolaifredrikke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback