Heeelg!

Nu ska jag snart gå hem efter en tung dag på jobbet... nåja.

Har funnit min nya kärlek i skor som ni ser i inlägget under och så har jag shoppat, låter som en bra dag i mina öron.

När jag kommer hem ska ni få se mitt shoppande och även... hmm det är något mer jag har lovat men nu har jag glömt vad, ja om ni vet så är det bara att säga till!
Däremot kommer jag inte kunna uppdatera mycket idag för jag ska hem till en kompis. Jag, Johanna och Emma ska äta middag tillsammans och se på någon film, så brukar vi göra någon gång i månaden, himla trevligt! De går i min klass men nu när vi praktiserar så ses vi inte lika ofta.

Nej nu ska jag städa upp på mitt skrivbord och sen blir det helg, åh vad skönt!

Imorgon har jag första ridningen för året och efter det ska det övningköras, det var ett bra tag sedan sist! Efter bilkörningen ska jag vara med Jenna som ska få träffa lilla Cornelia (min syster som blir en månad i morgon) för första gången.
På söndag ska jag hem till min kusin som fyller sju år.
Mycket denna helg! Oj detta blev ett långt inlägg, nu ska ni inte behöva läsa mera för nu ska jag gå!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Gavin DeGraw

Trevlig helg!

2007-01-19 @ 16:25:48
Postat av: Felicia

Trevlig helg!

Postat av: Jehona

Fin ny bild! Trevlig helg :)

2007-01-19 @ 17:36:54
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: Maria

Detsamma och tack Jehona :)

2007-01-19 @ 17:43:33
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback