Blondinbellas bokrelease


Hej raringar! Jag kom i säng vid fyra igår så det var lite svårt att ta sig upp idag. Men jag har en inplanerad sushilunch med pappa klockan tolv inne i stan, det kan man inte missa.

Igår var jag och Anna hur som helst på Blondinbellas bokrelease av boken Egoboost!
Det var riktigt trevligt. Träffade lite folk, bland annat
Egoina för första gången. Vilket är lite komiskt då vi planerade att ses för några år sedan men det blev inte av. Sen såg jag henne bara mitt i minglet, hade ingen aning om att hon ens skulle vara där. Känns som att jag varit lite dålig på att läsa bloggar den senaste tiden. Sjukt trevlig tjej i alla fall! Även om vi inte hann prata så länge, vi skulle båda två åt olika håll. Hon ut med vänner och jag och Anna vidare till modevisningen.

Isabella var jättevacker i långklänning och blev intervjuad av... någon. En äldre tant, gissar att hon är känd och att jag borde kunna namnet? Hur som helst. Jag har ännu bara kommit till kapitel 4 i hennes bok men den verkar bra. Isabella är smart och ärlig när hon skriver och boken har blivit hyllad. Jag kommer att ge er en recension när jag läst klart den. Får ta med den på tåget idag.

Förresten, när jag och Anna lämnade releasen så såg vi ingen mindre än Andreas. Jag höll på att dö. Jag är ju hemskt förtjust i honom! Trots att vi aldrig pratat och han är fem (!!) år yngre än mig. Men faaaan vad fin. Och faaan vad han sjunger bra. När han ler så dör jag. Och igår såg jag honom på riktigt, inte bakom en datorskärm. Jag ville gå fram och hälsa men vågade inte. Trots gratisdrinken man fick på releasen.

Jag; Jag måste gå fram till honom!
Anna; Och säga vad?
Jag; Att jag är dödligt förälskad i honom?

Haha nej det blev inte att skrämma Andreas tyvärr. Får bli en annan gång.

Nu ska jag göra mig iordning och sedan åka in till stan. När jag kommer hem får ni se vad som fanns i goodiebagen man fick och även bilderna från modevisningen och när vi drog till After. Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

håller med. andreas är sjukt snygg :D



jo jag vet att dom tar betalt...men jag är så van att alltid betala in mig på krogar så för mig kvittar det :P hade vart kul å ses ... :/

Postat av: Anna

Andreas är ju helt underbar ^^ och jättesnäll! han verkar inte ha något emot att blir stoppad av läsare, du får snacka med honom nästa gång ;)

ha det bra och ha det skoj!

2010-08-17 @ 13:30:41
Postat av: Maria - fashionstars ☆

Anna; Haha ja jag får ta och göra det! Känner mig dålig som missade min chans :p

2010-08-17 @ 14:13:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Fina bilder :))

2010-08-17 @ 16:09:23
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: rebecca

Gå på kristna grejer, typ unite, nyhem etc så lär du se honom! Han var tex på nyhemsveckan i år :)

2010-08-17 @ 17:16:29
URL: http://rebeccainabox.blogg.se/
Postat av: misa

vad roligt att du fick gå :)

2010-08-22 @ 13:54:35
URL: http://finestlight.se/misa
Postat av: ESSEM, Selena M



Hoppas du får en fin kväll!



2010-08-29 @ 16:32:33
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Nicklashege

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-02-10 @ 07:41:28
URL: http://nicklashege.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback