Nu är jag hemma igen


Hello lovers! Nu är jag hemma igen. Kunde inte blogga från Finland för mina kusiner åkte hem redan efter någon dag där. Så därför stod bloggen tom. Men nur är jag tillbaka. Med inte lika mycket bilder som sist men många roliga minnen. Jag hade lätt kunnat stanna på landet en vecka till. Är alltid så avslappnad där. Även om ångesten visar sig var dar så blir det inte lika ofta. Ångesten har jag nog inte skrivit om så det ska få ett eget inlägg. Någon gång.

Hur som helst! Ovan är bilder från båten. Var himla trevligt även om jag nog drack några redbullvodka för mycket. Tex smsade jag Cissi och skrev att om vi inte ses snart så slår jag henne. Vi bestämde oss för en utgång på lördag, tills jag några dagar senare kom på att jag då ska på kräftskiva. Hon ska på kräftskiva imorgon, så där sket det sig. Hon jobbar ju vardagar så då blire lite svårt att hinna ses. Men jag ska nog med Anna till pappa nästa vecka och då tänker jag allt se till att få träffa min Lind!

Men vafan, nu spårade det. Skulle jag inte skriva om båten? Jag sjöng karaoke. I'm so excited. I mitten av låten fuckade min hals totalt. Jag har ju hosta. Så det blev lite falsksång, men det bjuder jag på. Lika glad för det liksom. Sen drog vi och dansade. Eller jag ville dansa, men inte grabbarna. Så istället träffade vi härligt folk och jag sa till mannen i rött ovan (nej jag minns inte hans namn. Eller ja, nu ropade Chribba att han heter Gurra så vi gissar på det) att en annan kille var min pojkvän. En kille som gick förbi. "Hej älskling" skrek jag. Han kollade på mig och gick iväg. Bra kväll!

Senare kommer både tävling och bilder från landstället upp.  Eller tävlingen är inte från landstället, den kom på posten. Vi hörs då. Nu blir det att se första säsongen av House tillsammans med Chribba. Köpte den nämligen på båten igår.

P.S. Sugrör, inte cigarett i mitt glas. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Hur känns det?

Postat av: Erika

Låter som ni hade roligt:)

2010-08-12 @ 09:39:19
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad härigt du verkar ha haft det i sommar=)

Själv haft semester i tre veckor och tittade precis in och såg att det hänt mycket=) Kul att se och läsa!

2010-08-12 @ 11:27:10
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Cissi



Mhhm du får se till att hitta tid till din Lind ! länge sen <3

2010-08-12 @ 11:40:20
Postat av: Johanna & Nellie

Vad härligt att du är tillbaka, jag har nämligen saknat dina inlägg! :)



Båtresan ser ut att ha varit rolig av bilderna att dömma. :)

2010-08-12 @ 11:41:07
Postat av: Maria - fashionstars ☆

Cissi; Det är du som måste hitta tid till mig! jag är alltid ledig :p

2010-08-12 @ 12:22:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

Äntligen lite inlägg från dig ;D

2010-08-12 @ 12:33:24
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Olivia

ångest? för vad? lämnade italien?

Hur är det med dig och michelle? har du fått dina grejer?



du ska inte ha någon ångest (lätt att ha) men det ordnar sig!



Hoppas allt är bra

kram

2010-08-12 @ 12:40:46
Postat av: Maria - fashionstars ☆

Olivia; Jag vet inte varför jag har ångesten, då hade det inte varit ångest. då kallas det något annat, som jag glömt vad det är :p

min faster har mina grejer och jag och mamma ska hämta dem i september.

2010-08-12 @ 13:59:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jossan - Foto&Vardag

Gick han i lyckebyskolan förra terminen? :)

2010-08-12 @ 14:34:30
URL: http://josfn.blogg.se/
Postat av: Fia

Vi har saknat dig tjejen:)

2010-08-12 @ 15:21:29
Postat av: Anonym

är han din kille på riktigt eller ??

2010-08-12 @ 15:31:29
Postat av: Anonym

är han din kille på riktigt eller ?? chribban

2010-08-12 @ 15:31:53
Postat av: Maria - fashionstars ☆

Anonym; Nej han är min mammas mans son :p



Fia; aww tack!

2010-08-12 @ 16:29:55
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jessica Dahlström

Härligt! Jag hart saknat dina uppdateringar :)

2010-08-12 @ 17:58:00
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback