Sono qui... salvami


Här har ni bilder från F 12 där modevisningen var. Eller okej, bara de tre första bilderna är därifrån. Resten är från After, dit vi tog taxi efter. Men modevisningen först. Frida gick modell för ett litet märke jag inte minns namnet på. Så fin hon var! (Tjejen med den stooora luggen förresten) Efter modevisningen, vid elva, kände vi att det var dags att dra vidare. F 12 är sjukt fint, men utan dansställe och istället proppat av gay people. Vilket inte är fel, bara när ställets snyggaste kille står och flirtar med en annan lika snygg kille. Dela med er grabbar! Fanns inga sittplatser heller och vi började bli trötta i fötterna. Så vi drog till After, åt pommes frites. När vi blivit mätta och druckit alldeles för starka drinkar. (Bartendern glömde vodkan i min redbull vodka. Jag klagade, och han hällde tills jag fick utbrista "nej, nej nu räcker det!". Ja efter den blev det att dansa. Som vi dansade! Underbart. Linneas tre killkompisar som hon inte träffat på tre år kom också till After så det blev att hänga med dem. Trevligt värre. Bra måndag!

Kommer in med det som var i goodiebagen senare. Nu ska jag äta middag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga bilder :D Ha en mysig kväll!

Postat av: Emmelist

fan vad fin du e på alla bilder!



ja det skulle helt klart vara nice att ses. du får säga till om du far! annars bor du i sthlm vA? kommer nog vara i sthlm flera dagar i rad så vi kanske hinner ses iaf?

2010-08-17 @ 20:26:30
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: sara

verkar som ni hade kul :D

2010-08-17 @ 21:51:15
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback