Från Fridays till Nivå 22 till After


Här har ni bilder från gårkvällen! Efter Dear John drog jag, Anna, Linnea och Cissi till Friday's på Kungsträdgården. Vi satte oss utomhus och drack varsin jordgubbsdrink och en cider. Riktigt gott. Vi planerade en kryssning om ca två veckor. Sjuuukt kul! Skulle vilja ha med Cissi också men vi måste åka på en vardag eftersom tjejerna är under 20. Då kan inte Lind för hon jobbar. Vi får ta en egen på helgen någon gång tycker jag! Så slipper man barnen. Haha ;)

Efter Fridays mötte vi upp Frida och Julia och drog till Nivå 22 där det alltid är billigt och bra. Som ni ser på bilden blev det mycket Ooze för våran del. Smaken påminner om Redbull vodka. Gott! En tjej kom fram och berättade att om hennes killkompis fick sitta hos oss så skulle hon få 1000 kronor av honom. Inget dåligt vad. Så visst fick han sitta hos oss. Men vi förstod ganska snabbt varför han var tvungen att betala henne så mycket pengar. För han var bland det tråkigaste som existerade. Jag är aldrig otrevlig men jag har en tendens att tala osanning när jag är onykter och får ett plåster på mig som är svår att skaka av. Så jag sa att jag bor på Lidingö och att jag i höst börjar jobba på pappas företag. Sälja fastigheter på Stureplan. Han blev imponerad. Sen köpte jag och Cissi in natchos och han gick över till att prata med Linnea som var klart mer ärlig.

När Nivå 22 stängde drog vi vidare till After i gamla stan. Där var det livat! Anna dansade bugg med en australienare och jag blev uppraggad.
Kille; Alltså jag måste ha träffat dig förut! Jag känner verkligen igen dig.
Jag; Bra raggningsreplik. Dra den med någon annan istället!

Känns som att jag är svår på något sätt. Don't know. Strax efter det var det en kille som tappade sitt ölglas så det flög glas alldeles i närheten av mig och Cissi. Jag sa till henne att jag säkert skulle få en som gick igenom skon och in i foten. Tror ni inte att jag två sekunder senare när jag börjar gå känner hur det gör ont i foten. Tar av mig skon och får dra ut en jätteliten glasbit, det gjorde ont. Började blöda lite men inte så farligt. Jag överlevde. Trevlig kväll hur som helst, kom inte i säng förrän vid femtiden. Så trodde att jag skulle må piss idag men icke! Kanske för att jag inte drack så mycket.

Kommentarer
Postat av: carina

Åh, trevlig den jordgubbsdrinken såg ut! :)

Postat av: z a n n y h ♥

Härliga bilder :D

2010-07-15 @ 17:49:19
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Aj, vad ont med glas i foten! Men kul att kvällen verkade lyckad i övrigt :)

2010-07-15 @ 18:44:19
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: S

Vad söt du är! (:

2010-07-16 @ 15:33:03
URL: http://lifeasablond.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, älskar ditt svar på raggningsrepliken ;)♥

2010-07-16 @ 23:35:27
URL: http://chinniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback