Finbesök från Finland


Igår hann jag inte med att blogga. För direkt när jag slutade jobba var det att skynda hem för att städa lägenheten. Som tur var hade Sami redan börjat, annars hade den aldrig hunnit bli fin. För snart knackade det på dörren och mamma och Harry kom in tätt följt av mormor och morfar. Som bor i Finland men är här den här helgen! De var nyfikna på lägenheten och hade med sig en massa gott till oss. Som choklad och finskt knäckebröd tex. Jag träffar bara mormor och morfar på somrarna egentligen så det var kul att de kunde komma över så här på våren.

Sen gick vi hem till mamma för att äta middag där. Bilderna ovan togs på promenaden dit. Theo fick en ny kompis!

Nu ska jag och Sami se på Vampire Diaries och sedan Glee. Skönt att chilla efter en riktigt stressad dag på jobbet. Vi får många gäster på helger, speciellt nu när solen skiner. Uteserveringen är proppfylld! Jag cyklar till jobbet nu och det var riktigt härligt på vägen hem. Våren är här på riktigt nu!

Kommentarer
Postat av: Sanna

fina bilder =)

Postat av: cissi

vilken säsong av Glee ? :)

Jag har sett säsong 1, men hittar inte 2an, så om det är tvåan vart hittar du dom? :)

2011-04-16 @ 19:49:28
Postat av: Maria - fashionstars ☆

cissi; det är första säsongen vi tittar på, vad jag vet går säsong 2 på kanal sex?

2011-04-17 @ 21:37:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: jenna

bara lääängtar till imorn! kommer bli såå kul! :D

<3

2011-04-17 @ 22:44:36
Postat av: Maria - fashionstars ☆

jenna; absolut! :)

2011-04-18 @ 10:18:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback