Tattoo your name across my heart


Weheartit.com bjuder som vanligt på underbar inspiration! Nu vill jag dra fram systemkameran och fota, fota, fota. Tyvärr måste batterierna laddas och jag har ingen aning om vart laddaren är. Mitt rum är kaos så här två dagar innan flytten!

Igår öppnade jag på jobbet som ni vet. Efteråt umgicks jag och Sami hemma hos mig. Först var jag så trött att jag knappt orkade göra annat än ligga i sängen. Så blir det när man lägger sig vid midnatt och vaknar halv sex. Så vi somnade tills mamma kom hem och då blev det att ta ut Theo på en runda. Jag behövde den friska luften! Efteråt åt vi middag och sen ringde jag säljaren. Jag och Anna ska dit imorgon för att kolla att städningen ser bra ut och att alla vitvaror fungerar. På kvällen blev det att se handbolls vm. Roligt att Sverige fortsätter att briljera!

Idag är det åter jobb som gäller. 11.00 - 20.00

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det märks att du tappat skrivningen lite sedan du bara började umgås med Sami. "och då blev det att ut Theo" eller "På kvällen blev det att se handbolls vm" Lite småkonstigt sätt att formulera sig på för att vara du.

2011-01-18 @ 16:35:54
Postat av: frida

Tja!

Jag ville bara säga att jag gör gratis designers & headers gjorda i photoshop.

Gör designerna efter vad du önskar.. intresserad? kolla vidare i bloggen i kategorier bloggdesign.

Adda:
[email protected] för en design. vill dock att du läst på på bloggen innan du kontaktar mig.

Puss!

2011-01-18 @ 21:52:57
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

Anonym; hahaha roligaste jag hört! om man tappar språket på två månader borde jag knappt kunna stava efter två år i italien ;) jag har alltid haft ett lite flummigt sätt att formulera mig på. vilket vissa älskar, andra stör sig på. själv bryr jag mig inte

2011-01-19 @ 11:15:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Angelica

vilken bra blogg:)

2011-01-19 @ 11:46:35
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback