Lördag med Sami och Tiffa


Nu har jag en massa att blogga om! Vilket jag tänkte ta tag i imorgon. För nu hinner jag inte. Tiffany sover här ikväll så vi har wiikväll. Dags att spela Mario Kart!

Här har ni dagens outfit i dålig kvalité. Skorna är nya från DinSko, ni ska få en bättre bild. Ha en fin kväll!
Släkte ni under Earth Hour förresten? Det gjorde vi, var inne på Ica Maxi när det började. De släkte ner hela sin parkering, blev kolsvart! Coolt. Annars såg vi inga grannar som gjorde det. Tråkigt nog.

Linne - Topshop
Jacka - Stradivarius
Jeans - Gina (ser konstigt ut för att jag hade mitt knäskydd under)
Halsband - Pimkie
Väska - Nelly

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fin du är :)

Postat av: anna

vad brun du såg ut^^

2011-03-27 @ 12:00:45
Postat av: Fotograf MissJeni

Jag släckte inte ner under Earth Hour. Hade gjort det om dom hade behållt det som förra åren. Att man får välja själv. Nu kom massa reklam om att man blir superhjälte om man släcker. I don´t like.



Jag är superhjälte ändå, jag släcker mina lampor varje dag!

2011-03-27 @ 13:51:41
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

anna; brun är jag verkligen inte! måste vara ljuset :p

2011-03-27 @ 16:47:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback