Follow me home


Har kollat igenom bilderna från Finland. Nog saknar man landstället allt! Mamma och Anna på bilden ovan. De njöt av solen medan jag och Sami kastade pil bredvid. Vi spelade killer, ett jätteroligt pilspel. Har ni testat det någon gång?

Igår såg jag och Sami på filmen Salt. Den var riktigt bra! Gillade hur man verkligen fick gissa enda till slutet hur det egentligen låg till. Angelina Jolie var lika grym som vanligt också.

Idag jobbar jag samma tid som igår, 11.00 - 20.00. Men sen är jag ledig i helgen!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Godmorgon!

Allt bra? :)

Postat av: Johanna 23 - mamma till 3

Haha jo, denna natt blev mkt bättre:)

2011-09-09 @ 09:04:38
URL: http://jobeah.blogg.se/
Postat av: Tess

Man kan dricka alkohol när man ammar. Det är en myt att man inte kan det. Däremot ska man inte dricka sig full eller dricka så mycket. Men promillehalten i blodet motsvarar INTE promillehalten i mjölken. Livsmedelsverket rekommenderar 1-2 glas vin eller liknande 1-2 gånger i veckan. Men man ska såklart vara vaksam eftersom reaktionsförmågan försämras när man dricker men jag ser absolut inga problem med att dricka en liten kopp glögg i jul. Ska jag dricka mer så kommer jag att pumpa ut mjölk.

2011-09-09 @ 09:15:20
URL: http://www.egowar.se
Postat av: Pappa

Jag sa ju att den var bra! :)

2011-09-09 @ 10:16:23
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Pappa; fast du tjatade mer om den andra :p som det kanske blir att se ikväll :)

2011-09-09 @ 10:22:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback