Produktiv dag


Trots en natt med lite sömn har jag hunnit med mycket idag. Åkte med mamma och syster till centrum. Blev en tur till systemet, ska ut med Lind och hennes vänner på lördag. Fira att hon blivit 24. Har bara varit ute en gång sedan jag fick Liam. Då var jag dödstrött vid 01. Får hoppas att det går lite bättre den här gången. Köpte även en födelsedagspresent till henne. Hoppas hon blir nöjd, annars tar jag den sjäv för jag äääälskart. Kan inte skriva vad det är eftersom hon troligtvis läser detta.

Undertiden Anna fixade nytt id fikade jag med Nathalie och Melina. Alltid lika trevligt.
När jag kom hem satte jag mig på altanen och njöt av det fina vädret. Theo ville genast upp i famnen, min gos.
Liam satt i sin gunga undertiden. Hade ytterdörren öppen för att vädra och så kunde jag höra om han skulle bli missnöjd.

Nu ska jag hem till mamma. Blir att chilla på altanen. Ikväll ska vi fira henne som fyllde år i tisdags och Dennis som blir arton idag. Stora killen! Börjar känna mig gammal, då jag är sex år äldre än honom.

Hinner inte skriva mer, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Petra-tvillingmamma

Hoppas vädret håller i sig!



Jobbigt när man inte får sova, hoppas denna natten blir bättre!

Postat av: anna

vad kul att du ska ut:) jag ska oxå ut i helgen, första gången sen jag fick Joey så det är lite pirrigt

2012-04-05 @ 19:05:42
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Rebecka

RE: Okej, lustigt, får kolla upp det :D Tack ändå

2012-04-05 @ 21:03:31
URL: http://lillyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback