Spontantur till Tumba


I fredags hade jag och Sami inga planer. Vi var inte så sugna på att bara sitta och titta på tv och det var lite sent för att ringa över några vänner. Så ringde pappa mig och berättade att han och Anna (som sov över) hade supertrevligt. Drack lite vin och skulle spela spel. Så då beslutade jag och Sami för att joina dem. Första gången vi sov borta med Liam så det var en hel del att packa. Kändes som att vi skulle vara borta en vecka. Vid 21.00 (en timme efter samtalet) var vi framme och det blev en riktigt trevlig kväll. Vi drack lite cider och spelade kort. Tyvärr gick det inte så bra som det brukar göra för mig. Men för en gångs skull var jag ingen dålig förlorare utan hade väldigt roligt istället.

Igår skulle jag och Sami på bio men innan vi drog fick Liam testa hoppgungan för första gången. Först tyckte han att den var läskig men när han förstod hur den fungerade blev den väldigt populär. Synd bara att det var precis innan han skulle sova så han orkade inte sitta där särskilt länge. Får testa den igen nästa gång vi är på besök.

Idag är det babysim som står på schemat. Sen ska jag, Theo och Liam hem till mamma. Hon ska klippa mina toppar, det behövs. Sami ska hem till Isak så vi ses först ikväll.

Hoppas ni har en fin söndag kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vad trevligt det ser ut och vad kul att lillen gillade hoppgungan :)

Postat av: bella nyqvist

Ha en bra dag!

2012-04-15 @ 10:56:01
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: Tina - Minnas mamma

sÅ MYSIGT DET LÅTER!

2012-04-15 @ 15:04:14
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Härlig bild på honom i hoppgungan :-)

2012-04-15 @ 16:01:53
URL: http://vardagspusslandet.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Mys med familjen är det bästa <3

2012-04-15 @ 16:40:19
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vilken mys helg ni verkar ha haft =)

2012-04-15 @ 19:20:22
Postat av: Clara

Var det eran andra babysim idag? :) Kan du inte berätta lite hur de gick? Är å nyfiken hur det är och så eftersom att jag själv kommer att gå med min lilla knodd när h*n väljer att titta ut, haha :)

2012-04-15 @ 19:46:33
Postat av: Hanna

Liam är en utav de sötaste bebisar jag någonsin har sett! sååå söt :) hihi

2012-04-16 @ 07:41:14
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Hanna; ja visst är han :)



Clara; det var tredje :) är superkul. Liam älskar att vara i vattnet och man får lära sig massa olika sätt hur man ska hålla småttingar i vattnet. så att de kan lära sig att sparka med benen och liknande. utan babysim hade vi nog bara hållt honom i vattnet, men nu får han själv ta sig framåt även om man hela tiden håller i. nästa gången ska han dyka för första gången, såå spännande :)



Sabina; ja den var jättemysig :)

2012-04-16 @ 09:36:37
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback