Fika och flygplansshopping

Hemma från centrum! Passade även på att stanna till vid mamma eftersom bussen ändå åker förbi där. Hon har semester den här veckan eftersom hon är hundvakt till Theo. Så hon bjöd på smörgåsar och sen gick vi tillsammans hit eftersom Theo behövde komma ut.
 
Det var mysigt med en fika. Jag passade på att vara onyttig eftersom det här är sista veckan jag får vara det. Nästa vecka börjar mitt nya liv! Är verkligen taggad på att ta tag i det. Men inte än. Vi har all inclusive på hotellet. Då passar det inte att vara nyttig. Ska smaka på alla godsaker utan dåligt samvete. Jag har ju semester för tusan.
 
Jag köpte även en leksak till Liam som han ska få på flygplanet. Och nässpray som ska motverka lock i öronen när vi lyfter och landar. Vill inte att min lilla skatt ska ha ont. Nu är det dags att packa. Resfebern har börjat visa sig.

Kommentarer
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Åh ni kommer ha det SÅ bra!! :)

Postat av: Louise - Tvillingmamma

Vart är tröjan ifrån som Liam har på sig? :) Så fin!
Ha en härlig resa!

Svar: Esprit :) Köpte på finlandsbåten. Tack så mycket!
Maria

2012-08-20 @ 15:58:48
URL: http://louiserautio.webblogg.se
Postat av: anna

självklart ska d unna dig på semestern. du kan ta tag i ditt nya liv till hösten, det ska jag göra

2012-08-20 @ 17:27:38
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback