Grillkväll hos mamma

Har haft en supermysig dag hemma hos My. Hon och Jonny har köpt en jättefin villa ute i Sorunda. Är nästan själv sugen på att flytta dit. Ute på landet trivs jag, kanske köpa en hästgård? Drömma kan man göra...
 
Ni ska få hälsa på lilla 3 veckors Theo senare. (Om ni är nyfikna finns en bild på instragram, maryswe heter jag där) Vilken liten charmkille! Vägde lika mycket som Liam gjorde när han var nyfödd, väldigt svårt att förstå att Liam varit så liten. Och doftade så gott, finns inget bättre än bebisdoft. När slutade Liam dofta så?
 
Han fick busa med en av My och Jonnys katter. Som inte bryr sig om en 9 månaders bebis som drar honom i örat. Vad skönt det var att låta Liam hälsa precis så som han föredrar. Katten verkade bara tycka att det var mysigt. Ska försöka övertala Theo (vår hund, inte bebis alltså) samma sak. För han går bara iväg när Liam närmar sig. Antagligen därför Liam blivit så duktig och snabb på att krypa.
 
Nu är jag hemma hos mamma. Snart kommer Harry. Chribba, Dennis och Nisen. Då ska vi grilla. Sami kommer först senare.
 
Blivit molnigt nu men vad gör det, kvällen blir nog toppen ändå!

Kommentarer
Postat av: Josie

Jag hade nog varit en lite nervös mamma om mitt barn hade varit nära en katt. (Dissar inte ditt moderskap nu alltså) De är så jäkla nyckfulla och bits och rivs när de själva vill, oväntat och allt.
Jag tycker inte om katter :P Hundar är bättre.

Postat av: Malin

Med risk för att låta taskig mot andra mammor :P, men det är verkligen inte alla bebisar som är så söt som Liam!

Svar: haha så sant! :)
Maria

2012-08-10 @ 18:24:43
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Nu följer jag dig på insta! :) Kul!
Hoppas ni får en härlig kväll med vännerna!
KRAM

2012-08-10 @ 18:39:39
URL: http://jennybenny.se
Postat av: britta bloggar

Fin bild!

2012-08-10 @ 21:44:35
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Hanna

Mysigt med grillkväll!

2012-08-10 @ 22:08:26
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: anna

å vilken fin katt. har oxå undrat över när den där bebis doften försvann, tyckte den satt i längre på min dotter

2012-08-10 @ 23:09:21
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback