Kycklingbagels och shopping


Idag blev det en tur till centrum för att möta upp
Nathalie och Melina. Vi åt lunch på Espresso House. Goda kycklingbagels och ischai. Säljs ischai även på vintern? Ett beroende har nämligen skapats... Det och cola light skulle jag kunna leva på.
 
Efter lunchen blev det shopping för oss båda. Höstgarderoben till våra små bebbar skulle fyllas på. Nu börjar det komma höstnyheter i butikerna. Jag hittade en massa fint till Liam i storlek 80. Han har storlek 74 nu men en del har börjat bli för litet. Så handlar bara storlek 80 nu. Hjälp vad han växer. När jag kollade på kläder i storlek 50 var det omöjligt att förstå att han varit så liten.
 
Blev även lite shopping till mig själv. Ny träningstopp från Stadium. Har börjat komma igång ordentligt med träningen. Den här veckan blir det grupp-pass 4 gånger. Egentligen hade jag tänkt träna på söndag också men kom på att Kahléen fyller år då så vi ska dit för kalas. Det tänker jag inte missa. Stora, stora flickan.
 
Nu kom Sami hem så vi ska äta middag. Hemmagjorda hamburgare, gott. Ikväll ska jag och Nathalie köra boxning, heja oss!

Kommentarer
Postat av: Amanda -- mamma till Viggo

Helt sjukt vad dem växer. Viggo hoppade tom över strl 68. Tror vi hade 3 bodysar och någon byxa. :P

Postat av: Lina

Skulle du kuna visa vad du har köpt åt Liam? :)

Svar: Kan visa i ett blogginlägg senare idag :)
Maria

2012-08-28 @ 17:05:25
Postat av: Sandra

Ischai är supergott! Jag tror att det säljs även på vintern, så länge de har is bör det ju inte vara några problem i alla fall kan man tycka.

Svar: Ja får hoppas det :)
Maria

2012-08-28 @ 19:48:27
URL: http://glagla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback