Liam på casting

Igår hade jag en härlig dag hemma hos mamma. Vi åt sushi till lunch och sedan blev det kaffe och chokladmuffins till efterrätt. Vi busade med Liam och låg och slöade i sängen eftersom samtliga var sega.
Gick bra att jobba också. Jobbade med så härliga människor att jag hade jättekul.
 
Idag är en speciell dag. Jag ska nämligen in till stan med Liam för att gå på casting. Han kanske kommer vara med i en reklamfilm. Vet inte om jag kan skriva ut företaget. Kan ju hända att de ännu inte vill att konkurrenter ska veta att de ska ha små barn i sin reklam. Ifall att de stjäl idén. Så ni får veta senare istället. Men det är ett stort och populärt företag! Sen är det förstås inte säkert att han får vara med bara för att han fick komma på casting. Vi får helt enkelt se hur det går. Aldrig gjort något liknande så är nyfiken. Liam som älskar uppmärksamhet lär stortrivas. Det enda kravet de hade var att barnen kunde krypa. Vilket Liam är en hejare på. Så ska helt klart bli spännande.
 
Från stan åker vi direkt hem till pappa där det blir middag. Sami kommer dit efter jobbet.
Bra start på helgen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till Melina

Åh vad roligt med casting, det vill jag också testa, hur hittade ni det?

2012-08-17 @ 09:11:06
Postat av: Anna Lovisa

Åh sushi som är så gott!

Postat av: anna

å vad roligt. håller tummarna för Liam:)

2012-08-17 @ 09:32:28
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad spännande! Håller tummarna att dom inser hur go o fin kille han är!
Oavsett så kommer ju han vara bäst! ;)

2012-08-17 @ 11:36:59
URL: http://sofialb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback