We are a secret

Igår åkte jag, Nathalie och Eleonore till centrum för en fika på Espresso House. Jag drack ischai som vanligt men provade även en pepparkaksmuffins. Supergott! Smakade som pepparkaksdeg. Så gillar ni det rekommenderar jag er att skynda er till närmaste Espresso House. Eller försöka baka själva. Som jag funderar på att göra i helgen.
 
Blev lite shopping också. Liam fick nya byxor som han ska ha på julafton. Han kommer vara så fin! Barnen var förresten väldigt tålmodiga i sina vagnar igår medan mammorna shoppade. Så duktiga barn vi har. Liam står nu vid fönstret och kollar på när stora maskiner skottar bort all snö. Det är tur att vi har ett fönster som är lågt så att han kan stå där och titta ut. Något han älskar att göra. Nu frukost för mama.

Kommentarer
Postat av: Sandra

God morgon!! Jag smakade också espressos pepparkaks cupcakes för ett par veckor sen och blev kär! Provade att baka egna till jobbet förra veckan och de blev sååå goda!! Lika goda som de på espresso house!!:) så baka egna du, man lyckas!!!:) ha en fin fredag! Puss❤

Svar: Goddag! :) Vad roligt att du lyckades med egna! Hade du nejlika, kanel och ingefära i då? :)
Maria

2012-12-14 @ 08:49:29
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

låter som en bra dag! Visst är de muffinsen goda! Helt udnerbara

Postat av: anna

Har vart lite inne på att testa deras tomte latte:-)

2012-12-14 @ 09:00:22
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ja det är ju det men så mycket roligare allt blir när de börjar förstå också och man kan prata med våra små;)

2012-12-14 @ 10:32:57
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja men du, du har så rätt ^^

2012-12-14 @ 11:58:36
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback