Bloppis - barnkläder

En läsare undrade om jag kunde ha en bloppis med barnkläder. Jag tycker att det är så himla svårt att göra mig av med saker. Men kan inte spara allt. Kommer vilja köpa nya kläder till eventuella syskon. Så då måste man ha plats för det också!

Är ni intresserade av att köpa något mailar ni mig på
[email protected]. Skriv det eller de nummer på kläderna som ni vill ha. Så jag inte råkar skicka fel.

Alla plaggen är använda men i bra skick. Först till kvarn gäller!


1a & 1b

Tröja från Zara i storlek 56 och shorts från polarn & pyret i storlek 62.
Priset för båda tillsammans är 45 kronor. Plus frakt på 16 kronor.
Bara tröjan går på 30 kronor och bara shortsen 20. Frakt per plagg 12 kronor.

Sålda!


2.

Jättesöt body från Zara i storlek 62. Jag skulle säga att den passar flickor bäst. Ballongformen gör att den ser ut som en klänning på.
Pris: 40 kronor Frakt: 22 kronor

Såld!


3.

Älskar den här pyjamasen, men har redan så många sparade. Texten sleepy på rumpan.
Köpt på Lindex, storlek 56
Pris: 50 kronor Frakt: 18 kronor


4a & 4b

Första overallen kommer från H&M och är i storlek 56. Den andra är märket Newbie och är i storlek 56.
Pris för båda tillsammans är 90 kronor. Frakt på 38 kronor tillkommer.
Var för sig kostar de 50 kronor. Frakten går på 32 kronor per plagg.

Sålda!


5.

Body från H&M i storlek 56. Stor i storleken.
Pris: 20 kronor plus frakt: 12 kronor


6.

Mössa från Newbie. Storleken är 0 - 6 månader men jag själv skulle säga 1 - 3 månader.
Pris: 20 kronor plus frakt: 12 kronor

Såld!


7a & 7b

Shorts från polarn & pyret i storlek 56 och shorts från H&M i storlek 50.
Båda plaggen tillsammans går på 35 kronor. Då tillkommer frakt på 16 kronor.
Var för sig kostar de 20 kronor och då tillkommer frakt med 12 kronor per plagg.


Sålda!


8.

Jacka från La Redoute i storlek 50.
Pris: 50 kronor plus frakt: 36 kronor

Kommentarer
Postat av: Lotti - galen preggo

Åh vilka toppenpriser på fina kläder! Hoppas jag va först till kvarn på dom jag önska! :) Råkade dock maila från min pojkväns mail men det ska nog inte spela ngn roll :)

Postat av: Emilie

1A och 1B! :D

2012-02-24 @ 17:26:11
Postat av: Moa - Mamma till Ella ♡

Håller med dig, skit svårt att göra sig av med bebis kläder ju, har lagt ut på tradera men det tar emot i hjärtat verkligen haha :p

2012-02-24 @ 18:19:10
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: naxo - bloggen med tips!

haft en bra dag? :D

2012-02-24 @ 19:34:15
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja, hur tänker ni kring syskon? Blir det när det blir, eller har ni någon sådan där gräns på hur många år ni ungefär vill ha mellan barnen? :)

2012-02-24 @ 19:56:35
URL: http://carrooouw.se
Postat av: Marie

Hoppas att allt är bra med er, var ett tag sedan jag var in, tappade bort din blogg



kraamar

2012-02-24 @ 20:11:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eleni

Ja visst går veckorna himlans fort! Hoppas ni får en härlig helg! :)

2012-02-24 @ 21:43:34
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback