Ny butik

Hela helgen har Sami hjälpt sin mamma med hennes butik. Hundaffär med café och trim kommer det att bli. Den öppnas redan nästa helg om jag har förstått det rätt och de har jobbat hårt med att få den klar i tid. Sami ska även dit på onsdag och hjälpa till med det sista.
Jag och Liam följde med i lördags för att kolla läget. Lokalen är riktigt stor och det kommer nog bli väldigt fint.
Mycket möjligt att jag även kommer jobba lite extra där när det behövs. Ännu en anledning att skaffa körkort. För kommunalt till Nynäshamn är inte så roligt.
 
När Sami och Benny skulle till Handen passade de på att köra mig, Tiffany och Liam hem till Theo. Har lite bilder från vår helg tillsammans också. Men nu har Liam precis somnat i min famn så jag ska lägga honom i sin egen säng och sen passa på att läsa. Läser nu "Völvans dotter" av författartrion som kallar sig Saga Borg. Det är en serie med flera böcker som jag läste när jag var ca 14 år. Bästa fantasyn jag läst, så då är det okej att läsa om. Kommer inte ihåg så jättemycket av vad som hänt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Häftigt med en sån kombination av affär, de kommer nog bli as bra :D

Svar: det tror jag också :)
Maria

2012-07-09 @ 12:55:02
Postat av: anna

oj vad kul med en butik:) Spännande kombination, det blir nog kanon bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback