Rumble

Tycker den här bilden är lite rolig som mamma tog på mig och Lind i lördags. Vi hade inte setts på flera månader och vad gör vi? Umgås över telefonerna istället! Klart man ska spela Rumble när man ses.
 
Boxträningen igår var riktigt tuff. Nu har jag jätteont i mina lår. Armarna mår faktiskt helt okej så får smälla på ännu mer nästa tisdag.
 
Idag ska vi bara vara hemma. Sami jobbar här i Haninge idag så han kommer hem och äter lunch, mysigt! Annars har jag städning att se framemot. Och en lite smågnällig grabb, så går det när man vill gå upp 05.30.

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon gumman..När vi har varit i Stockholm har vi bott i Älvsjö och vad heter området som du bor i? kram

Postat av: Hayley

Haha så typiskt vår generation! ;)

2012-07-18 @ 10:40:49
URL: http://hayleys.se
Postat av: tina - minnas mamma

Adda mig på rumble, hejtina ;-)

2012-07-18 @ 12:18:01
URL: http://www.hejtina.blogg.se
Postat av: Moa

Hej Maria! Jag gillar din blogg och följer den på bloglovin. Du är helt underbar och jag tycker du är en jättebra mamma till Liam. Liam är jätte bedårande. Sami verkar jätte snäll och en jättebra pappa. Du är just en sådan mamma jag skulle vilja vara.


Svar: Nämen åh tack så hemskt mycket för dina snälla ord! :)
Maria

2012-07-18 @ 14:37:30
Postat av: Jennifer

Haha det där känner jag igen allt för väl!

Svar: ja dt är ju lite pinsamt egentligen :)
Maria

2012-07-18 @ 15:24:06
Postat av: Jennifer

haha ja men det är ju de! Ser man två stycken sitta och äta tillsammans och båda håller på med telefonerna så säger man "sociala dem är mot varandra då", men sen är man ändå precis likadan själv ;) fy skam.

Svar: haha ja! alltid ska telefonen upp :)
Maria

2012-07-18 @ 18:00:27
Postat av: Annika

Haha.. Här hemma Rumblas det med.. mot varann... i varsin soffa... :D

Adda gärna.. annkem :)

Svar: Ja det är ju nästan pinsamt! :) Jag är så dålig på att svara bara, oftast förlorar jag med 300 - 0 bara för att jag inte hinner svara i tid :p
Maria

2012-07-18 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback