Taco Bar och Espresso House

Blev en ganska lång dag i centrum vilket var trevligt. Mötte upp Emelie och My från jobbet. My är som sagt höggravid, bebis var beräknad till i söndags. Så nu börjar hon bli lite ängslig, vilket man kan förstå. Det är inte kul att gå över! Jag vet hur det är, Liam valde att komma fem dagar efter beräknat datum.
 
Åh så fin My var förresten! Med den stora gravidkulan. Nästan så att man längtar efter att få vara gravid igen. Trots att jag inte alls var så förtjust i det. Men jag kände mig fin i alla fall, eller kanske inte på slutet. Då kände man sig mest klumpig.
 
Blev hur som helst lunch på Taco bar, sen gick vi i lite butiker innan vi tog en fika på Espresso House. Ischai för min del, så jäkla gott! Nu hoppas jag Sami slutar jobba snart så han kan komma hem och äta middag med mig. Sen ska jag träna box! Får hoppas åskvädret dragit förbi vid det laget...

Kommentarer
Postat av: Helga

Söt liten kille du har! Och byxorna ser ju ut att sitta jättebra på honom :) Kul att få se lite livebilder

Svar: Ja de sitter jättebra och är superfina verkligen :) Skrev ett inlägg om kläderna du skickade, såg du det? :)
Maria

2012-07-17 @ 16:09:01
Postat av: anna

hoppas att bebisen kommer snart då så hon slipper gå över så mycket

Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan..Så fina bilder.Gott med fika :) Vart i Stockholm bor du? Ja det skulle varit skoj att träffas..Många som frågade om träff nu när vi skulle åka upp...var inte där så många dagar men nästa gång får man boka in lita blogg träffar :) Ha en fin kväll.kram

2012-07-17 @ 20:41:40
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: rebecca - modeblogg med outfits

Sötliam!! <3

Förstår att my längtar efter bebis hihi :)

2012-07-17 @ 21:47:55
URL: http://fashionminded.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vad maten ser god ut.. nam nam :) Jag hade turen att inte gå över när jag väntade sonen, jag fick istället 15 dagar före BF och det kändes alldeles lagomt faktiskt :)

2012-07-18 @ 00:53:18
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Linda

Visst är det konstigt att man längtar tillbaka till graviditeten ibalnd, trots att man inte alls kände sig smidig ;)
Är den god deras ischai? JAg har funderat på att smaka den eftersom jag bara älskar deras chailatte,,,

2012-07-18 @ 16:28:11
URL: http://www.lifeofcinderella.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag gick över 15 dagar! Dom dagarna var nästan längre än hela graviditeten =P

2012-07-19 @ 15:04:13
URL: http://ferraribil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback