Toppenhelg!

Här får ni bilder från i lördags då vi spenderade förmiddagen på Rudan. Liam sov första timmen i vagnen så jag och Sami passade på att sola. Men Sami blev uttråkad ganska snabbt och tyckte att vi skulle väcka Liam. Jag skrattade och sa att han fick ha tålamod, Liam behövde sin sömn.
 
Ni kan gissa hur glad Sami blev när Liam vaknade. Då tog han genast upp honom från vagnen. Han fick mat och sedan satt vi en stund på filten innan vi gick ner i vattnet. Första gången Liam fått bada utomhus. Blev en riktig hit, han älskar vatten. Sen eftersom det är så långgrunt är vattnet ordentligt uppvärmt. Så han njöt för fullt.
 
Efter Rudan veckohandlade vi och åkte sedan till mamma för bastubad och middag. Kvällen avslutades med basketspel här i vårt område. Jag och Sami spelade även igårkväll medan Liam sov i vagnen. Så kul!
 
Igår var vi på Ikea. Blev att handla en massa då vi velat göra om mycket i lägenheten. Blev ny byrå och skohylla till hallen, klädstång till sovrummet och bord och skrivbord till vardagsrummet. Är så nöjd med allting! Ser mycket bättre ut än tidigare. Har även börjat inreda Liams rum. Han har en bokhylla som är fylld med en massa böcker som han fått. Matta hade vi tänkt köpa på Ikea men mamma berättade att han kommer få mina kusiners fina bilmatta, den lär han gilla i framtiden.
 
Nu har jag en pojke som gnäller efter uppmärksamhet så måste avrunda. Idag kommer Samis syster Lollo hit efter jobbet och umgås med mig och Liam. Så ska vi träna på SATS ikväll. Blir crosspasset som är så jäkla tufft. Nu har jag i alla fall mer kondition än vad jag hade sist vi tränade ihop. Så förhoppningsvis går det bra. Sami är på Gotland och jobbar hela dagen. Han är på flygplatsen nu och kommer hem vid 18 ikväll. Så är han hemma med Liam när jag är iväg och tränar.
 
Vi hörs senare när Liam sover middag.

Kommentarer
Postat av: Moa - Mamma till Ella ♡

Oj va stor han har blivit lilla Liam :)

Postat av: LIENE

tack så mycket:D
Härliga bilder!

2012-07-30 @ 10:29:49
URL: http://lienes.blogg.se
Postat av: moa

vad är det Sami jobbar med, som gör att han åker runt så mycket? :)

Svar: Han är tekniker och fixar passmaskiner på landets alla polisstationer. I vanliga fall behöver han inte åka runt så här mycket, men nu är många tekniker på semester.
Maria

2012-07-30 @ 10:49:48
Postat av: Fotograf MissJeni

Åh så härligt det såg ut!

2012-07-30 @ 12:11:50
URL: http://jeni.blogg.se
Postat av: Nathalie

Åh vad jag längtar tills vi kan bada med våran lilla, ser verkligen SÅ mysigt ut!!

Jag har beräknat förlossningsdatum NU PÅ TORSDAG! Jag väntar en liten flicka (första barnet) och det är så spännande nu… man vet aldrig när det kan dra igång! Spenderar dagarna med att känna efter tecken och vika om barnkläderna ännu en gång.. haha..

2012-07-30 @ 13:49:19
URL: http://preggo.blogg.se
Postat av: martina

Kan du inte visa lite bilder på allt det nya från ikea? Och hur det blir i Liams rum sen när det är klart? kram

Svar: Ja det kan jag göra :)
Maria

2012-07-30 @ 17:23:17
URL: http://martiiinanorliiin.blogg.se
Postat av: anna

som vanligt bjuder du på helt underbara foton:)

2012-07-30 @ 19:42:48
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vilka härliga bilder :) finaste lilla Liam.

Jag tycker att du ska ha en frågestund snart, så kul med sånt. Dels att ställa frågor men sedan läsa andras frågor och alla svar. Vad tror du om de? :)

Svar: Jo jag har funderat på att ha en ny frågestund snart :)
Maria

2012-07-30 @ 21:34:35
Postat av: Sarasdiary

Vilka fina bilder på er <3

Hoppas du har en härlig sommar! Kramis

2012-07-31 @ 11:30:27
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary
Postat av: nikita

va mysigt det ser ut :) jätte fina bilder, verkligen!

Svar: ja det var en kanondag :) tack så mycket!
Maria

2012-07-31 @ 14:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback