Euphoria


Åh vad glad jag är att Loreen gick vidare igår! Tror vi kan ha en riktigt bra chans med henne. Och borde garanterat komma topp fem. Hon är så jäkla unik, och Europa brukar värdesätta sånt.

Idag har Sami handbollsmatch. Undertiden kommer jag, Liam och Theo vara hemma hos mamma. Jag och mamma ska prata dop. Vår präst har förresten inte ringt än, vilket jag tycker är konstigt. Dopet är nästa söndag och innan det ska vi till kyrkan för att prata om vilka psalmer vi vill ha och hur vi vill att dopet ska vara. Så om han inte har ringt på tisdag ringer jag. När det kommer till sånt här vill jag inte att man är ute i sista minuten. Om han vill ses på dagtid måste ju Sami veta i förväg så han kan säga till jobbet.

Men, men det löser sig nog. Det gör det alltid.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi pratade inte med vår präst förrän ca en vecka innan Viktors dop heller.. Tror att jag ringde för att höra.. Konstigt att det verkar vara så att de är "sega" att höra av sig när det gäller dop.

Postat av: Jennie - låt kreativiteten flöda :)

Jag håller dig :) Loreen borde ta hem det, men iaf komma långt.. Hon har en röst ingen annan har och kan verkligen förmedla känsla :)

2012-03-11 @ 15:18:54
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥ mamma till Viggo

nä blä, gillar inte alls hennes framträdande. låten är grym men koregrafin är inte ens samma stuk som låten.

2012-03-11 @ 16:22:39
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Åå jag gillar med Loreen, jag missade dock hela melodifestivalen men jag har hört hennes låt på radion och youtube så klart! Hon är så himla bra :) Gillar hennes andra låt också som hon sjöng förra året på melo... :)

2012-03-13 @ 16:38:33
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback