Till kyrkan


Inatt tog Liam rekord i att sova! Vi testade att natta honom vid 21 i egen säng då han var så trött. Han somnade och jag och Sami passade på att se ett avsnitt av 90210 i vardagsrummet. I vanliga fall brukar någon av oss hålla i Liam när vi kollar på serier eller filmer. Det går bra det också. Samtidigt var det mysigt med lite egentid, för det får vi inte ofta. Ju större Liam blir desto mer uppmärksamhet kräver han. Att få se honom utvecklas är det bästa jag och Sami vet. Men självklart vill vi ha en stund för oss själva också. Så om man kan börja natta Liam vid niotiden är det guld värt. Han brukar sova till sex när han går och lägger sig med oss vid tio. Men trots att han somnade en timme tidigare så sov han ändå till sex imorse. Alltså nio timmar på raken. Vi ammade och sov vidare till åtta. Då låter jag honom alltid stanna kvar i vår säng. Han brukar nämligen vakna om jag lägger honom i sin egen säng efter att vi ammat. Tycker ändå att det är mysigt att sova en stund tillsammans.

Nu måste jag göra mig iordning. Snart kommer mamma hit och hämtar mig och Liam. Vi ska till kyrkan för att få nycklarna till församlingssalen. Där vi kommer vara efter dopet. Så kan vi passa på att se hur den är inredd. Blir lättare att planera allting då. Ska bli kul. Förhoppningsvis har de en kyl. I så fall åker jag och Sami dit imorgon och fixar frostingen på cupcaksen på plats. Är rädd att de ska bli förstörda på vägen dit annars.
När jag kommer hem svarar jag på era frågor i frågestunden.  Hinner inte godkänna några kommentarer nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sover han med napp på natten?! Våran kille vaknar hela tiden för att han tappat den. Suck.

2012-03-16 @ 10:54:35
Postat av: Lina S

Hihi sås är bild :)

Postat av: Ninni - Foto & Vardag

Hoppas dopet blir härligt =)

9 timmar, så himla skönt =) Det blir säkert mer sådant nu framöver :]

2012-03-16 @ 12:11:04
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Carro; han vill ha nappen när han ska somna. men när han somnat åker nappen ut och det bryr han sig inte om :)

2012-03-16 @ 12:26:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: ebba & isabella

önskar dig en bra fredag :)

några planer för helgen ?

2012-03-16 @ 12:53:44
URL: http://wejustsmile.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej!

Jag blev lite inspirerad av dina cake pops och testade att baka det igår men jag fick inte pinnen att sitta kvar när jag skulle doppa i chokladen så det blev bara bollar istället. Jättegoda men inte så fina. Hade varit kul att se hur dina blev och har du några tips på hur man gör?



Hoppas ni får ett mysigt dop.

Kram

2012-03-16 @ 16:02:37
Postat av: anna

vad skönt att han sover så länge

2012-03-16 @ 18:06:35
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Fotograf MissJeni

Duktig Liam :D

2012-03-16 @ 18:34:21
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Frida; ha bollarna neråt när du sätter i pinnarna. de ska nämligen stelna i kylen. sen kommer de inte att åka av :) kommer ta en massa bilder på allt jag bakat på dopet sen

2012-03-16 @ 18:48:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback