Hunnit massor redan


Vad härligt det är när man kommer upp tidigt och får en massa gjort. Klockan är bara tio och vet ni vad jag gjort redan? Först tog jag och Liam en tur till MVC för att fixa nya preventivmedel till mig. Eftersom mitt jobb ligger alldeles intill passade jag på att hälsa på. Bara gjort det en gång sedan jag blev mamma och då var Liam bara två månader. Så det var allt dags igen! Tyvärr inte så många som jobbade eftersom det var så tidigt. Men Ella, Kimberly och Emelie jobbade i alla fall och blev självklart charmade av lilla Liam. Jag passade även på att äta lite frukost, toast och kaffe säger jag då inte nej till.

Efter lite mat i magen promenerade vi till maxi där jag köpte lite blommor till altanen. Liam somnade i vagnen så det var inga problem att gå med honom, skönt. Tack för era tips i inlägget nedan förresten!

Förresten, det ska tydligen bli regn idag. Men det är solsken och riktigt varmt istället. Härligt när de har fel om sånt här!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad skönt när man hinner med så mycket på morgonen! :)

Postat av: Janina - mamma till Nicolina & Joline

Sv: Jaa det känns helt otroligt att hon börjat visa intresse för det :) Nicolina började krypa först vid 10 månader, fast det sägs ju att andra barnet ofta börjar krypa tidigare, just för att de blir "lockade" av syskonet. Ett tips är att lägga något de INTE får ha (t.ex. en telefon) framför dem, ganska nära, så har de mer motivation att försöka dra sig framåt :)

2012-05-31 @ 12:00:43
URL: http://janinas.vimedbarn.se
Postat av: Elin - Mamma till My född - 11 ♥

Det är så himla skönt när man är så effektiv på morgonen! :)



Ha en fortsatt bra dag!

Kram! :)

2012-05-31 @ 12:06:57
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej! ååh gud så arbetsskadad man är när man ser att det är en liten curapåse som ligger där, hoppads du trivdes på "mitt" apotek, även om jag jobbar i västerås :)

2012-05-31 @ 21:37:20
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Nathalie; haha söt! :) ja jag gillar cura :)

2012-06-01 @ 09:03:08
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anna

snygg bild på dig!! Så fina ögon!

2012-06-01 @ 23:15:34
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback