Ny vecka


Här är några foton från i fredags. Mamma kom över för att lämna sitt busskort och då det var så fint väder passade vi på att ta ett glas rosé på altanen också. Theo tyckte det var skönt med frisk luft och Liam satt och lekte på mattan.
Bra start på helgen? Absolut! Sen fick jag en supertrevlig kväll med Emma och Thessan. Men det blev inte så sent så var hemma vid 01, skönt att kunna vakna utvilad efter en utgång. Sami gick upp med Liam både lördag och söndag, så himla snällt! Så jag har sovit massor den här helgen. Så pass mycket att jag nästan försov mig till babysimmet i söndags. (Som börjar klockan 12)

Idag ska jag och Liam in till stan för en fika med Sarah och Kahléen. Vädret är fint och humöret på topp.
Dags för lite frukost.

Update; Tack så mycket för era snälla kommentarer i inlägget nedan! Ni har rätt, jag ska inte behöva förklara mig. Men ibland blir man mörkrädd av vissa anonyma läsare.

Kommentarer
Postat av: Saga - mamma till Emilia

Fina bilder :)

Postat av: Sofia

Sv: Nej väldigt fin är den! Tyvärr inte så praktisk att använda ute i skogen ;).

Ska iväg och testa en annan bröllopsklänning på onsdag. Hoppas att den passar!



Ni verkar ha haft en supermysig helg! Gött med rosé på balkongen!

Ja men försök att strunta i dessa korkade människor. Du behöver verkligen inte förklara dig. Ni gör preciis som ni vill! =)

2012-05-14 @ 11:20:04
URL: http://sofialb.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hur stor lägenhet bor ni i? Har Liam eget rum? :)

2012-05-14 @ 11:45:35
Postat av: Fotograf MissJeni

Vad tuff Liam är med sin solglasögonen :D

2012-05-14 @ 14:42:40
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Annika

Hejsan

Jag läser din blogg varje dag och den är lika bra för varje dag. JAg tycker synd om er storbloggare som måste förklara, försvara er hela tiden nästan. Ni ska kunna göra den ni vill göra utan att man måste förklara sig. Jag tycker du lever ett normalt liv som alla andra och du väljer vad du vill göra. 1400 Kr kan jag hålla med om att det är dyrt för 30 min lektion. Fortsätt med det du gör och hur du vill göra det. Jag älskar din blogg och dig för den du är. Mvh Annika

2012-05-14 @ 14:47:04
URL: http://akinna.webblogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Jennifer; En trea på 60 kvm. Vi håller på och renoverar hans rum :)

2012-05-14 @ 17:30:06
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Therese

Så härliga bilder från er helg!

2012-05-15 @ 20:28:55
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback