Poker i min Ipad


Jag hade tänkt lägga upp ett videoklipp. Men videofy strular så tills det fungerar igen får jag blogga om annat.

Jag har börjat spela poker igen! Nu på paddan. Kom på att det är perfekt. Eftersom man som småbarnsförälder inte alltid kan sitta still. Som tidigare idag följde min ipad med till badrummet när jag skulle byta blöja på Liam.
Ja vad gör man inte för lite pokerspel.

Och nej ni behöver inte oroa er. Jag spelar inte mycket. Kommer spela ibland när Liam sover och lägenheten är städad.

Missa förresten inte Liams nyfikna min som speglas i bilden.

Update; Duktiga jag lyckades radera fyra kommentarer när jag skulle godkänna. Sorry! Borde det inte komma en "vill du verkligen ta bort kommentaren" ruta? Virrpannor som mig behöver det.

Kommentarer
Postat av: anna

Hahhahhaha du skulle kanse behöva en sån knapp på kameran ochså för vet inte varför det alltid ska vara så lätt att radera än att godkänna eller att spara bilder



man råkar alltid ta bort det man inte ska ta bort

2012-05-31 @ 16:50:35
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

haha vad söt spegelbilden är! :)

Postat av: Jennifer

Haha lilla Liams min :D



Du får ju ursäkta om du tycker att jag kanske kommenterar mycket och att du inte riktigt vet vem jag är pga att jag själv inte har någon blogg.

Men jag är en 21 årig tjej som jobbat som au pair i USA i 2 år och har nu till sommaren åkt tillbaka till Sverige för att arbeta på svensk mark ett tag :) Jag är född och uppvuxen nere i Helsingborg.. så ja, jag pratar skånska haha. Och anledningen till att jag hittade hit var genom en kommentar du lagt i en blogg. Sedan dess har jag fastnat. Tycker att du har sån sjukt fin liten son och att du skriver så bra :)

Har själv inga barn men känner ju igen mig i väldigt mycket med tanke på att jag arbetat dagligen med barn under så sådan lång tid, haha.

Ville bara skriva lite grann om vem jag är så att du vet vem hon Jennifer är som kommenterar så mycket ;)



Ha en bra dag! kramar

2012-05-31 @ 17:22:27
Postat av: Fia- mamma till Edison

Tack för grattis!!



Haha poker i badrummet, det är grejer det! :)

2012-05-31 @ 20:33:05
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: anna

perfekt att både kunna spela poker å va mammaledig;) lägga kort samtidigt som man torkar bajs:P e oxå virrpanna men jag skyller på hormoner fortfarande. kram

2012-05-31 @ 21:47:24
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Jennifer; jag tycker bara att det är jättekul att du inte bara läser utan också kommenterar mycket :) sånt uppskattas verkligen. roligt att få veta mer om dig! jag var själv au pair, fast i italien, 2008 :)



anna; haha ja eller hur! :)

2012-06-01 @ 09:03:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Therese

Kul med Ipad själv föredrar jag att blogga från vanliga dator men gillar att sufra runt på paddan. Men nu har mannen den som gps i båten så jag får klara mig med det gamla vanliga. Men kul med omväxling. Hoppas fredagen blir fin!

2012-06-01 @ 12:53:16
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jaha vad spännande! Hur länge jobbade du där? :) Måste bara få fråga hur gammal du är? känns som att jag vet de på nåt vis men det gör jag ju faktiskt inte, haha.

2012-06-01 @ 13:32:39
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Jennifer; ett år :) sen pluggade jag modemarknadsföring där ett år också.

jag är 23 :)

2012-06-01 @ 14:39:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gud va roligt! det är så kul att ha vart ute och rest, man lär sig såå mycket och framför allt så tycker jag att jag växt så mycket som person :) sen att man även blivit bättre på ett annat språk är ju ett plus i kanten.

2012-06-01 @ 16:31:25
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Jennifer; ja det är superkul verkligen :)

2012-06-03 @ 09:36:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback