Så var det helg igen!


Nu har jag kommit hem från stan. Sami överraskade mig genom att komma hem precis efter mig. Trodde han skulle vara hemma först vid 16 så ni kan gissa om jag blev glad! Vi sitter nu vid varsin dator men strax ska vi försöka vara mer sociala.

Var förresten supertrevligt att luncha med Thessan. Hon brukar inte gilla barn men förälskade sig genast i Liam. Hur kan man göra annat? Jag filmade när hon matade honom. Världens sötaste video! För Liam blev helt tokig. Var så matsugen att han kastade sig efter skeden. Såg så roligt ut. Men tror ni inte att jag lyckas radera videon? Jag är så jäkla klantig. Likadant igår, när en stor katt satte sig mitt i vägen så att vi inte kunde köra. Det såg så roligt ut att jag var tvungen att fota, hade kunnat bli årets bild. Men jag lyckades radera den med. Måste fixa något skydd... typ "är du veeerkligen säker på att du vill radera?".

Nu ska jag ordna mellanmål till lilleman. Blir äpple och banan.

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva, Charlie & Malte

Haha, härligt! Bra jobbat ;) Gud vad stor han börjar bli, din lille kille. Galet vad tiden går fort!



Sv; Ja, det är verkligen jätteskönt att de sover såpass bra :)

Postat av: annna

hahaahahahahahahahahahahahah duktig du är på att vara klantig och det är jätte lätt att radera bilder än att spara bilder för man råkar alltid komma åt knappen att radera bilder tillex

2012-05-18 @ 19:28:39
Postat av: Petra-tvillingmamma

Lille söte Liam! Kul att han är så matglad!

2012-05-18 @ 21:42:33
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

anna; ja det är så jäkla jobbigt! :p

2012-05-19 @ 08:11:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback