Soligt i stan


Kom hem för ett tag sedan från stan och har hunnit börja med maten. Tänkte passa på att blogga medan jag väntar på att vattnet ska koka. (Blir färskpasta med en god ost/tomat sås.)

Mötte upp Sarah och Kahléen vid Friday's på Stureplan och vi gick till nyöppnade (och superfina) Espresso House. Där blev det en lätt lunch innan vi började promenera runt och gick i lite barnbutiker. Jag köpte en söt barnbok till Liam som man får tugga på och lite nya nappar. Sen satte vi oss i solen i Humlegården. Kahléen sov i sin vagn så Liam fick all uppmärksamhet från Sarah. Gissa om han blev förälskad! Trodde han skulle vägra att komma tillbaka till min famn igen. Tur för honom att han får träffa Sarah även imorgon. Då vi ska över till henne och Johan för middag. Jag kommer åka till Samis jobb när han slutar så åker vi dit tillsammans. Ska bli mys!

Nu kokar vattnet, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linda - När 4 vill bli 5

Underbart med fint väder :-)

Postat av: Jennifer

Kul det måste vara att kunna umgås med vänner som själva har barn :) Kan tänka mig att det är en helt annan sak än att hänga med vänner som inte har barn.

Bland annat så måste det finnas väldigt mycket som ni har gemensamt och kan prata om :)



Du har tagit så fina bilder, precis som alltid :) slutare aldrig förundras över hur duktig fotograf du är.

2012-05-14 @ 17:51:04
Postat av: anna

vilken härlig dag

2012-05-14 @ 19:59:31
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Mysig dag här har det regnat precis hela dagen, så tråkigt :/ det är ju så skönt när man kan vara ute! :D



Kram

2012-05-14 @ 21:11:55
URL: http://miilove.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Jennifer; ja det är jätteroligt att vi fått barn samtidigt :) då vi är barndomsvänner

och tack vad snäll du är!

2012-05-15 @ 07:30:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback