Fyra små busungar

Idag var alla fyra barnen på öpnna förskolan tillsammans. Kul! Varit sjuktider så har nästan alltid varit någon som inte kunnat komma. På övre bilden är det Ilon och Liam som snällt satt och lekte bredvid varandra.
Sen Melina till vänster nere och Emil till höger. Med morgonfrillan! Så söt.
 
Efter öppna åt jag och Isabelle lunch i centrum medan Nathalie och Mikaela skulle åt annat håll. Jag och Isabelle planerade turen till Ullared som förhoppningsvis blir av i december. Gäller bara att få barnvakt eftersom vi lär åka söndag - måndag. Troligtvis ska även hennes vän My med. Vi vill vara minst tre, helst fyra som åker. Eftersom det annars blir så dyrt med bensin och boende. Så får se. Skulle vara så kul om det blev av. Så kan man handla alla julklappar på Ullared, inte illa.
 
Ikväll har jag crosstraining på schemat. Veckans näst bästa pass, direkt efter ViPR.

Kommentarer
Postat av: MissJeni

haha dom sitter ju ungefär likadant också sötpojkarna! lika barn leka bäst :)

Postat av: anna

det finns ju lite vandrarhem å så runt om här i Varberg som inte är så dyra, Ullared har väl oxå boende tror jag. Vi har lyx som bor typ 20-30 min bilresa därifrån så vi kan åka flera gånger å köpa julklappar

2012-11-15 @ 20:19:26
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Thina

Ha! Hoppas att du är redo för ett crowded house då! :P Att vara där när det är mycket folk har alltid varit negativt, men det har bara blivit värre. Nu när det blivit så jäkla stort där nere är det i princip OMÖJLIGT att hinna med allt, även om det är lugnt med folk. Se till att armbågarna är nyvässade, helt enkelt ;)

Svar: Haha ja det är därför vi lämnar barnen hemma och kör två dagar istället för en :p
Maria

2012-11-16 @ 19:29:26
Postat av: Louise

jag åker dit den 7 december!! :D hyr en husvagn på campingen :)

Svar: Vad roligt! För oss blir det nog helgen innan :)
Maria

2012-11-18 @ 17:34:16
URL: http://louiseberglund.blogg.se
Postat av: Isabell - mamma till Embla

Underbart med Ullared och vad roligt med en riktig tjejtripp :)
Vi bor "bara" 7 mil därifrån men ändå så åker man nästan aldrig dit, konstigt!

2012-11-19 @ 13:47:00
URL: http://annaisabells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback