Let's work out

Direkt när vi kom till minisats så sprang Liam över till en barnvagn och började dra den. Så jäkla söt! De har så mycket fina leksaker på minisats och tjejerna som jobbar där är underbara. Det är svårt att få med sig Liam därifrån. Fast igår var han väldigt trött när jag kom och hämtade honom. Han somnade direkt i vagnen. Vilket var tur eftersom vi skulle vidare till Nathalie för bus. Mer om det senare, då ni får bilder också.
 
Träningen var jättekul och jag längtar tills Anna är tillbaka från Gran Canaria så att hon kan skaffa träningskort på Sats. Det är mycket roligare än när man tränar själv. Vilket jag ska göra idag. Grit Plyo står på schemat som är späntsträning. 30 minuter intensiv träning. Lollo som tränar 4 - 5 gånger i veckan och har gjort det ett år nu sa att hon höll på att spy av det här passet. Så den träningsvärk jag precis blivit av med kommer garanterat vara tillbaka imorgon. Men det känns så jäkla skönt i kroppen när man klarat av ett mördarpass. I alla fall precis efteråt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Wild ❤

sv: Ja, det ska bli riktigt mysigt :}

Postat av: Sara Ekman

Hoppas passet går bra! :)

2012-11-01 @ 10:16:15
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: ebba

vad roligt att han klarar det så bra :) hoppas inskolningen på förskolan blir lika lätt sen =)

Svar: ja det känns som att den kommer bli det :) så länge han trivs
Maria

2012-11-01 @ 13:37:45
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad duktig du är Maria som tränar!

2012-11-03 @ 12:13:58
URL: http://www.hejtina.blogg.se
Postat av: undefined

jag älskar den där känslan när man kört slut på alla sina muskler så att det gör ont typ haha

2012-11-04 @ 12:46:49
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback