Lunch och shopping i stan

Liam tyckte förstås att det var jättekul att öppna paket igårkväll. Egentligen köpte vi en bok också som har djurläten så att han kan lära sig hur djuren låter. Men det visade sig att batterierna inte fungerade, såklart, så vi ska byta den.
 
Idag ska jag, Liam och Anna in till stan för lunch med pappa. Vi ska fira fars dag lite tidigare eftersom Anna åker vidare till Gran Canaria i helgen. Hon kommer bli saknad, igen!
 
Efter lunchen ska jag shoppa med Lind. Hon gav Liam presentkort på Åhlens i födelsedagspresent så vi ska hitta något fint till Liam. Kanske hittar jag något till mig själv också. Fast inte för presentkortet förstås.
 
Ha en fin dag kära läsare. Liam tackar för alla gratulationer här på bloggen, instagram, facebook och telefonen. Ni är så rara!

Kommentarer
Postat av: cheersisterssterssis

asfin bloooogg :DDD allt bra ?!??!

Postat av: Amanda

Vad skojigt :D

2012-11-07 @ 14:15:50
URL: http://aamandasphotos.blogg.se
Postat av: anna

Så typiskt att den inte fungerade. Oj, åker hon redan. Hoppas ni har fått mkt tid tillsammans idag då:-)

2012-11-07 @ 20:05:35
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback