Vår lilla bebis börjar bli stor

Den här dagen känns lite overklig. Min lilla bebis blir 1 år och börjar bli så stor. Tankarna går hela tiden till förlossningen för ett år sedan. Som var en helt magisk upplevelse, faktiskt. Smärta och glädje i en härlig blandning, toppad med lustgas.
 
Har valt att publicera det här inlägget samma tid som Liam föddes. 08.07. När Liam såg dagens ljus för första gången och jag kände en glädje jag aldrig upplevt tidigare.
 
Det här året har varit underbart. Liam är en glad, energifull och charmig pojke. Kommer komma in med ett inlägg om hans utveckling, det sista jag skriver på bloggen. För från och med imorgon kommer det bli klart färre bilder på min skatt i bloggen. För hans skull. Han har inte valt att visas på internet. Så jag försöker balansera det tillsammans med min glädje att dela med mig av fina bilder på honom. Så ni kommer fortfarande få se bilder på honom. Men inte alls lika ofta. Hur ofta det blir vet jag inte ännu, det får vi se.
 
Idag ska jag träna Shape klockan 10 så får Liam busa med sina kompisar på minisats undertiden. Sen kommer Sarah och Kahléen över för lunch och bus. Ikväll ska Liam få öppna sitt sista paket, som är från mig och Sami. Vi tänkte ha presentöppning imorse men Liam har äntligen börjat sova längre. Att han sover i sitt eget rum har verkligen hjälpt. Så vi ville inte väcka honom.
 
Ni får ha en underbar dag! Det kommer vi att ha.

Kommentarer
Postat av: anna

Grattis Liam, tänk 1 år gammal:-)

Det är sällan jag lägger ut bilder på min dottet för hon är så stor och vill kanske inte alls vara med

Postat av: Sandra

Hipp hipp hurra till lilla Liam på 1-årsdagen!

Tänk vad fort tiden går. Jag minns när du för ett år sedan la ut första inlägget om att Liam hade kommit till världen. Jag kände mig nästan lite avundsjuk på dig och nu sitter jag själv här och väntar på min egen bebis (BF 13 november). Jag hoppas att jag också kan se tillbaka på min förlossning som en magisk upplevelse :)

2012-11-06 @ 10:22:18
URL: http://glagla.blogg.se
Postat av: Maria - Bullmamma Deluxe

åh stora killen! :) Grattis på Liams dag idag! Det har varit så himla kul att följa hans första år! :)

2012-11-06 @ 10:38:58
URL: http://mariiahelen.blogg.se
Postat av: 18 År, GIFT, MOR ÅT HUGO & BEBIS I MAGEN.

Okej, vi har införskaffat oss lite som en stor hopphäst (istället för en hoppboll). Sedan har vi köpt lite lära saker. Tycker det är svårt, speciellt när Hugo fyller precis 14 dagar innan jul... :)

2012-11-06 @ 11:04:41
URL: http://www.missvendel.blogg.se
Postat av: Emma - Mamma till två

Stort grattis till Liam på hans första födelsedag!!! :)

2012-11-06 @ 11:36:34
URL: http://emmsaklemmsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback