Fun with family

Igår åkte vi hem till mamma för middag. Vi åt riktigt gott kött i rödvinsås med potatisgratäng. Liam busade runt som vanligt och verkade inte lägga märke till lilla Freja. Som snart är två månader. Tiden går så fort. Man såg hur hon följde ljud med blicken och inte hade hon tid att sova. Mycket roligare att vara vaken.
 
Anna drog fram sina kostymer från jobbet och jag och Chribba blev mest förtjusta i pirathatten. Läcker va? ;)
 
Imorse när Liam ville gå upp hade jag lust att börja gråta. 06.30, är du galen unge?!
Sen insåg jag att mobilen ställt om tiden till vintertid. Så klockan var egentligen halv åtta, då kändes det okej att gå upp. 
 
12 - 16 är det jobb som gäller för mig. Sen åker vi direkt hem till pappa för middag. Hoppas ni har en bra helg kära läsare. Välkomna alla nya läsare som hittat hit tack vare att bloggen är veckans blogg. Hoppas ni stannar även i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: anna

Kände oxå så i morse...ska snart väcka resten av familjen. Wow vilken cool hatt

Postat av: Emelie

Jätte härlig bild du har i din header!

2012-10-28 @ 08:00:57
URL: http://photobyemelieee.bloggg.se
Postat av: A

Men åh. Vissa bebisar vaknar redan vid 4 och 5 , hur hade du reagerat då ???

Svar: Det hade nog varit jobbigt :) Jag tror att om du blev väckt varje dag vid sex skulle du också tycka det är jobbigt. När du klagar på något, tänker du då alltid på att någon har det sämre? Har du någon gång varit besviken över något? Eller är du alltid glad? För jag lovat dig, hur dåligt man än har det så finns det alltid någon som mår sämre. Men man har ändå rätt att ventilera om egna "problem" för det. På något sätt hjälper det, tycker jag i alla fall :)
Maria

2012-10-28 @ 09:23:24
Postat av: Emilia

Ser ut som ni har en jättetrevlig helg! :) Håller med vilken häftig hatt!

Svar: Visst är den :)
Maria

2012-10-28 @ 10:04:12
Postat av: fröken ur

tänker du inte lite fel nu.. klockan man ställer tillbaka klockan en timme. bakåt alltså, inte framåt.

Svar: Jag skrev bara att min klocka ställt om tiden :) Inte om den är en timme senare eller tidare, bara att den ändrats
Maria

2012-10-28 @ 10:58:33
Postat av: Fotograf MissJeni

Haha ja hatten var tuff :D

2012-10-28 @ 12:13:40
URL: http://jeni.blogg.se
Postat av: carro

Härliga bilder :)

2012-10-28 @ 15:51:40
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: pontus

här tittar man in igen.

2012-10-28 @ 16:34:11
URL: http://www.fiskedrag.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback