Köpen och planerna för helgen

Här har ni mina köp från mässan igår. En vattenflaska från Mam och dryckeshållare till vagnen från babytravel (var allt på tiden att jag köpte!) Sen en pyjamas från Frank & Poppy och byxor från Rockefella.
 
Idag ska vi hem till Chribba och Nicen som flyttat in i sin nya lägenhet. Inte setts på över två veckor så gissar att Freja har vuxit massor sedan vi sågs senast. Redan över en månad. Tiden rusar verkligen.
 
I eftermiddag kommer Samis lillasyster Tiffany över och ska sova hos oss. Så det blir spelkväll, massa wii och xbox. Sen imorgon ska jag jobba som vanligt. Från jobbet hämtar Sarah, Johan och Kahléen upp mig då de ska över till oss för middag. Jag tänkte laga tacopaj som förhoppningsvis blir supergott. Trevligt sällskap får vi i alla fall! Så den här helgen blir nog riktigt bra. Precis som hela veckan har varit.

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg att du läser Fifty Shades of Grey. Vad tycker du om boken ? Har själv varit jättesugen på att köpa den men tiden har inte funnits då jag förbereder för att flytta ihop med pojkvännen. Skulle vara jätte tacksam om du berättade vad du tyckte om den! Kram :)

Svar: Jag är jättebesviken faktiskt. Den handlar BARA om sex. Så vill du läsa om sånt kommer du älska boken. Men den är alldeles för enformig för mig. Hade jättehöga förväntningar så är superbesviken :p
Maria

2012-10-13 @ 10:36:24
Postat av: Sara Ekman

så söta kläder :):)

Postat av: anna

låter som en toppen helg:)

2012-10-13 @ 16:23:16
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Får nog kolla in den mugghållaren, vill ha en till vår vagn men Brio har inte någon egen vad jag sett..

Svar: Den jag köpte fungerar till de flesta vagnar :)
Maria

2012-10-14 @ 00:08:12
URL: http://karinjeanettes.blogg.se
Postat av: Jenny - mammaliv i Nashville

Min mugghållare kunde jag nog inte leva utan ;) Så himla bra är dom! Det verkar som att många gjorde finfina fynd på mässan!
Kram & hoppas helgen blir toppen

2012-10-14 @ 02:49:41
URL: http://jennybenny.se
Postat av: Sofie-med bebis i magen

så fina :)

oj vilket roligt jobb hon har din syster :D

2012-10-14 @ 11:39:52
URL: http://sofiesvardag.blogg.se
Postat av: Sanna mamma till Skrutt o lillebror

Ser att du också lyckades göra lite fynd på mässan, iof inte så svårt egentligen då det fanns massa fint :)
Stjärnsuiten fick följa med oss hem också :)

2012-10-14 @ 12:05:16
URL: http://Www.susannahlundberg.blogg.se
Postat av: ullis

vilken reklamfilm var det ni var på inspelning för du och liam? =)

Svar: Marabou snax, men vet inte om den kommer böra visas eftersom de redan börjat sälja produkten. Kan hända att de översteg sin budget och då är det inte alltid de går igenom med sina projekt.
Maria

2012-10-14 @ 12:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback