Allra första födelsedagen


Här är ett bildregn från gårdagens kalas. Kahléen var toksöt i en fin paljettklänning. Sarah hade bakat riktigt goda och fina tårtor. Hon ska skicka länken till hemsidan där man kan beställa tårtbilder. Vill stjäla idén till Liams kalas. På hans dop beställde vi liknande tårta från Ica Maxi. Men på Sarahs sett blir det både billigare och finare. Liams bild blev grå-blå., Medan dessa såg mer ut som orginalen.
 
Var jättekul att träffa Sarahs mamma och bror igen. Jamie som jag umgicks med jämt när jag var liten har jag inte träffat på många år nu. Fick även lära känna hans flickvän Josefine som verkar vara en härlig tjej.
Troligtvis ska vi ordna en kräftskiva i höst med Sarahs familj och min. Det ser jag framemot!
 
Nu sover Liam och jag har lite saker att ta tag i. Ni får ha en fin start på veckan kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! En liten fråga. Vad hade du i dina cake pops som du gjorde till Liams dop? Har sett att det finns olika varianter, typ ballerina, oreo och vanlig sockerkaka... Tack för inspirationen:)

Svar: Jag hade ballerina kladdkaka och philadelphia ost :)
Maria

2012-09-03 @ 11:46:51
Postat av: Anna

mysigt!! Kul med kräftskiva :)

Postat av: anna

jätte fina tårtor

2012-09-03 @ 14:29:21
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: jessica

Kan du inte länka den sidan när du vet?

Svar: Det ska jag göra :)
Maria

2012-09-03 @ 14:37:23
Postat av: Emelie-mamma till Wilde och bebis i magen.

Å skriv gärna även här var man kan fixa sådana rått bilder.

2012-09-03 @ 14:42:59
URL: http://Ebrathen.blogg.se
Postat av: Areyanna

Hej! Vilekn fin tårta och vilket fint kalas! Händer i veckan?=) Hälsningar från mig å lille King<3

2012-09-03 @ 19:21:14
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: Rebecca - mamma till Nathan

Åh jag vill också sno iden med tårtorna :P Har redan Nathans kalas planerat haha :D
Hör av mig imorgon när vi sitter på bussen!

2012-09-03 @ 20:24:21
URL: http://rebeccatherese.blogg.se
Postat av: Rebecca

Mm de tårtorna såg inte alls dumma ut!

2012-09-03 @ 21:31:54
URL: http://frokenrobe.blogg.se
Postat av: Linda

Vet inte om jag stavar rätt, men någon typ Chibba (?) Var ju gravid för några månder sedan, eller något liknande.. Har hon fått än? Liam skulle väl få en kusin? Eller har jag missuppfattat?

Svar: Ja Chribba ska bli pappa :) Bebis är beräknad till 18e september så när som helst nu!
Maria

2012-09-04 @ 19:23:33
Postat av: Lina

Vad heter hemsidan man kan beställa bilderna på? :)

Svar: Jag skrev det i något inlägg efter det. tror den heter tartdekorationer.se eller något sådant :)
Maria

2012-09-16 @ 18:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback