Kvällsinlägg

Inte vanligt att jag bloggar kvällstid. Men har inte så mycket att göra när sambon är på handbollsträning och lilleman sover. Även Theo har somnat, fast bredvid mig i soffan. Så behöver inte känna mig helt ensam. Tänkte spela lite sims innan jag lägger mig i sängen och läser "Vägen till Jerusalem" av Jan Guillou. Segstartad bok men böckerna om Arn ska ju vara bra så får väll ha tålamod.
 
Hur som, jättemysigt hos Chribba idag. Vi drack kaffe och jag fick gosa med hans lilla Freja. Nicen var redan en hejare på att stå-amma. Något hon gjort sedan Freja var två dygn. Det är det inte många som kan skryta med! Jag tror att jag lärde mig att stå-amma när Liam var tre månader... Han hade förresten hur kul som helst. Fanns så mycket att kolla in. Inte minst lilla Freja. Han längtar nog tills de kan leka tillsammans.
 
Vi hörs igen imorgon! Får se om jag hinner blogga innan jag åker in till stan. Ska fika med Jenna och hennes lilla Joyce. Som börjar bli stor! Trots att hon är mer än fem månader yngre än Liam har hon kommit ikapp honom viktmässigt. Stor liten flicka.

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till två

Bra gjort att kunna stå upp och amma! Det har inte jag gjort med något av barnen. Men Oskar var så tung så jag hade nog inte orkat heller.. :)

Svar: Haha nej det är nog att föredra när barnen är minisar :p
Maria

Postat av: Linda

Gud vilket fint halsband! Vart har du fått tag på det?

Svar: Tack :) namnhalsband.se eller vad sidan heter. kommer tyvärr inte ihåg
Maria

2012-09-19 @ 22:21:33
URL: http://www.nattstad.se/lindastenis
Postat av: Jessica Dahlström

Om du inte redan gjort det måste du läsa Brobyggarna av Jan Guillou! Hur spännande som helst:) Hoppas du får en fin dag!

Svar: Tack för tipset! :)
Maria

2012-09-20 @ 08:16:14
URL: http://jeessmycupoftea.blogg.se
Postat av: Amanda -- mamma till Viggo

Haha gud, Viggo ville ju amma jäääämt så fick typ inget gjort om jag inte stå-ammade eller så knöt jag tom fast honom med en filt runt mig så jag fick båda händerna fria medans han låg o ammade.. :P

Svar: ja vad smart med en filt :)
Maria

2012-09-20 @ 13:45:51
URL: http://amzie.blogg.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Åh, ståamma! Vilka minnen ;-)

2012-09-21 @ 11:52:13
URL: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback