Liam & Kahléen

Nu har Sarah och Kahléen åkt hem och Sami är på väg hem från jobbet. Så ska strax börja med maten. Passar på att blogga eftersom Liam sover. Han somnade inte när vi kom hem från föräldragruppen och nu har han busat en massa med Kahléen. Så ni kan gissa att han var trött. Får se hur länge han vill sova. Kommer nog väcka honom vid 17 oavsett. Eftertsom vi annars förstör nattsömnen för honom.
 
Klockan 18 har jag träning, boxning som står på schemat. Innan det ska vi hämta paket. Har beställt skåpspärrar från jollyroom. Liam öppnar skåpen i köket hela tiden. Trots att han vet att han inte får. Håller på och bli galen, så äntligen har vi fixat spärrar. Det är allt på tiden. Undra vad jag ska göra med all ledig tid jag får, när jag slipper jaga Liam från köket.
 
Hur som, var supertrevligt att ha Sarah och Kahléen här. Vi har alltid kul ihop. Sarah är verkligen en av mina bästa vänner. Så kul att vi har barn i samma ålder. Förhoppningsvis får vi även syskon i samma ålder. Det vore något. Så kan jag fixa mitt körkort så vi kan åka till varandra hela tiden under nästa föräldraledighet. För det är lite dumt, att hon och Johan bor norr om stan. Blir en jäkla bit att åka kommunalt. Nu tog hon bilen hit. Nästa gång tänker vi ses inne i stan. Och det blir inom en snar framtid, det har jag bestämt!

Kommentarer
Postat av: anna

Å vad roligt med träning

Postat av: Michaela Lundgren

Duktig du är som tränar! :)

2012-09-26 @ 07:57:07
URL: http://michaelasviktigaresa.blogg.se/
Postat av: anna

hahahahaahahahhahahahahahaha det var roligt att öppna skåpdörrar tyckte liam :P

roligt att läsa vad liam inte får göra

Svar: Ja han var omöjlig med skåpdörrarna :p allt skulle han dra ut, sopor och sen grejer från skafferiet. men nu är det problemet löst :)
Maria

2012-09-26 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback