Upp och gå

Nu sitter jag och Liam och tittar på Trassel. Tanken är att han ska somna men han verkar inte så trött. Sami åkte precis till Arlanda för jobb. Han har jour den här veckan och de ringde in honom för att de behövde en tekniker.
 
Beroende på när han kommer hem ska vi till Ica Maxi för att veckohandla. Annars får vi ta det imorgon innan mitt jobb. Fast jag tror inte att Sami vill det eftersom han då förlorar sin sovmorgon. Jag fick min idag!
 
16 ska Sami sälja saker med sin handbollsförening. Charmigt va? Sen efter det ska vi till Samis mamma för middag. Så när Sami kommer hem från Arlanda blir den här helgen riktigt bra. Tills dess ska jag försöka få Liam och sova och sen göra lite hushållssysslor. Vi hörs kära läsare!

Kommentarer
Postat av: MissJeni

Åh trassel är ju så himla bra :D haha älskar den!

Postat av: Tina - Minnas mamma

Trassel äger!

2012-09-24 @ 10:34:56
URL: http://www.hejtina.blogg.se
Postat av: elin

Usch vilket golv, att du låter liam tralla runtt där..

Svar: Med skor och mamma som håller i honom ser jag inte något problem. Det var bara en kort stund så att han fick sträcka på benen innan vi skulle fortsätta shoppandet :)
Maria

2012-09-24 @ 14:59:51
Postat av: HaylieMama

Hej!
Vad kul att du lämna en kommentar på min blogg! :D
Följde dig under din graviditet och ett tag efter, tappade bort dig någonstans efter det. Undrar hur det gick till??!
Vad stor han har blivit, Liam. Så himla söt!

2012-09-27 @ 13:50:26
URL: http://hayliemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback