Tävling! Vinn en fiskpedikyr

Tävling var det evigheter sedan vi hade i bloggen. Så vi kör igång en nu!

 

Hur mycket vi än vill det så är vintern inte över än. Kylan och mörkret gör att vi inte orkar ta hand om oss själva ordentligt, så här kommer nu en liten överraskning och ett riktigt treat till er underbara läsare

Vad sägs om att glömma vintern för en stund och spendera lite kvalitetstid med en vän, och samtidigt få en spabehandling?

Fashion Stars har tillsammans med
Ladbrokes anordnat en tävling baserat på deras spel med undervattenstema - Octopays – och den lyckliga vinnaren vinner en fiskpedikyr för 2 i antingen Stockholm eller Malmö.

Allt du behöver göra för att gå med i tävlingen är att kommentera nedanför om varför just du och dina fötter förtjänar detta lilla treat.

Glöm inte att lämna din mailadress så att jag lätt kan kontakta vinnaren.

Tävlingen avslutas tisdagen den 19 Februari.

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Mina fötter håller på att skrumpna ihop och gör jätteont på grund av förhårdnader och torrhet, och eftersom jag aldrig har tid att hålla mina fötter fina hade jag behövt en uppfräschning i form av fiskpedikyr!
Kram

2013-02-13 @ 16:24:42
Postat av: Cassandra

Jag vill vara med! Jag är gravid och når nu inte mina egna fötter, så att ta hand om dom har blivit ett stort problem. Mina fötter skulle därför uppskatta lite ompyssling innan de återigen blir bortglömda för att bebisen tar all vaken tid :)

2013-02-13 @ 16:42:42
Postat av: Erika

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna det här! står och går en hel del när jag är ute och jobbar (som förskollärare) och "misshandlar" fötterna genom att ständigt ha skor på mig inomhus när jag sitter på förläsningar i skolan :)

min mail: [email protected]

Postat av: Mikaela

Jag förtjänar en fiskpedikyr efter att denna vinter gått med svullna graviditetsfötter nedstuckna iett par för små skor, dom skulle verkligen må bra av lite omhändertagande!

2013-02-13 @ 18:15:51
Postat av: Anonym

Skulle vara helt underbart att få åka bort lite och skämma bort sig lite, mina stackars fötter har fått promenera mycket nu under detta år, dom är torra som tusan och jag har bara inte tiden att göra nånting åt det med en liten tös på 1 år :) så jag håller tummarna hårt på att jag vinner för en gångskull :)

2013-02-13 @ 20:31:49
Postat av: Lotta

såg att jag vart anonym, var jag som kommentera anonymt iaf, nyss :)

2013-02-13 @ 20:32:37
URL: http://centerpieceful.blogg.se
Postat av: caroline

På mina fötter de kan få gnaga
eftersom jag varje dag får jaga
Trappa upp o trappa ner,
en brevbärares fötter behöver mer!

Mina fötter kan behöva lite omvårdnad efter alla instängda dagar i gympaskorna. Mycket gång, cykel och trappspring :)

2013-02-13 @ 21:02:18
URL: http://carroolliinnee.blogspot.com
Postat av: Josie

Jag vill inte vara gnällig för det är kul att du fixar tävlingar och sånt :) Men jag har hört att det inte är bra med fiskpedikyrer, att fiskarna sprider bakterier eller dylikt. Att man kan bli sjuk av dem. Har du hört något om det?

2013-02-13 @ 21:11:39
URL: http://fernsehapparat.blogg.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Mina fötter är fula och sulorna är såååå hårda! Jag vet inte var det kommer ifrån men så här illa har de aldrig sett ut. Jag skulle verkligen behöva göra något åt det men tar mig aldrig tid, du vet hur det är att vara småbarnsmamma. Det hade varit hur roligt som helst att komma iväg på något sånt här. Det behöver jag både för sinne och fot! ;)

2013-02-13 @ 22:35:53
URL: http://www.hejtina.blogg.se
Postat av: Mie

Jag och mina fötter förtjänar kanske inte detta men det gör min mamma och hennes fötter som jag tänkte ta med mig om jag vann :) Varför? I onsdags har hennes fötter burit runt på henne i 50 år och inte svikit henne en enda gång så de förtjänar verkligen en belöning & sen hade det varit perfekt att överaska mamma med detta som en försenad födelsedagspresent nästa gång jag kommer hem och hälsar på henne i Malmö :)

2013-02-14 @ 00:37:59
URL: http://skapandeform.blogg.se
Postat av: Angelica - Mamma till Bruce och Bebis i magen

Åhh, det har jag alltid velat testat på! =)

Jag tycker att jag borde vinna det, eftersom snart är våran andra lilla bebis här, och då kommer det ta ett bra tag innan jag kan komma iväg själv igen. Det är ju en helt annan sak med en 1åring, mycket lättare med barnvakt osv. Men hur som hellst, jag tycker att jag är värd lite egentid med en vän innan det är dags! =)

2013-02-14 @ 10:44:11
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se
Postat av: Emma

Jag tycker att jag borde vinna det eftersom jag har haft en jobbig period i livet och gått i terapi länge. Tagit tag i min hälsa och gått ner i vikt och tackat nej till att ha kontakt personer som bara förstör i mitt liv och tar av min energi. Detta vore pricken över i:et och jag har länge velat testa det! :) HA en bra dag.

2013-02-14 @ 11:25:15
Postat av: Britta Högström

Genom er skulle jag få göra det jag älskar mest... glädja en annan människa.

Har annars svårt för frågan... varför just jag
jag är inte mer värd än någon annan människa

2013-02-14 @ 17:24:30
Postat av: Camilla

Jag önskar att vinna denna tävlingen sååå mycket. Mina kompisar åker till Thailand och gör sådana här behandlingar jätteofta och jag har alltid velat testa, och dessutom extra mycket nu eftersom mina fötter blir så otroligt torra och hårda på vintern.... Skulle verkligen behöva lite ompyssling!

2013-02-18 @ 09:22:32
URL: http://millahej.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Få ta hand om sig själv är en viktig del av mitt liv men just nu är jag mitt uppe i en period där jag bara stressar och glömmar bort alla runt om mig. Min bästevän blev nyligen singel och jag har inte varit så uppe i hennes liv så de här skulle passa oss perfek att bara få kopla av och ta hand om varandra.
[email protected]

2013-02-18 @ 22:48:29
Postat av: Anna

Jag vill åka på fiskpedikyr då jag vill unna mig själv något roligt och nytt! Mina fötter skulle inte klaga heller så det skulle vara en bonus! :)

2013-02-24 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback