Ledig tisdag

I söndags åkte vi hem till pappa för att fira honom som idag blir 46 år. (Grattis pappa!! ♥)
Han fick senaste Pirates filmen av oss i Blu-Ray och han och Birgitta lagade jättegod lax. Cornelia var glad över att få busa med Liam och Theo. Söta Liam som försvinner i bild, han ska alltid springa runt hemma hos pappa. Så mycket yta att röra sig på.
 
Efter maten spelade vi ritspelet "Ryktet går". Rekommenderar starkt! Superkul, även för de som inte är så bra på att rita. Pappa var väldigt skeptisk till det spelet först, men till och med han tyckte att det var väldigt roligt. Jag och Sami planerar att köpa det.
 
Idag är jag ledig från jobbet. Rebecca och Nathan kommer över för bus. Liam har varit vaken sedan 04 imorse, fullmåne kanske? Han somnade redan vid halv elva och Rebecca skulle komma först vid 12 så det är perfekt, hinner Liam sova ordentligt innan.
 
Onsdag -. fredag jobbar jag 07 - 16 sen är jag ledig i helgen. Skönt! Får se vad man kan hitta på för roligt då. Nu ska jag göra mig iordning, sitter fortfarande i pyjamasen.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aha, vad det de det var? Melina vaknade också jättetidigt och låg och pratade i sin säng :)

Postat av: Sara Ekman

Spela spel är alltid kul :)

2013-01-08 @ 11:29:37
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Maria

Nix ingen fullmåne än, nästan 3 veckor dit! =)

Svar: Skumt! Många barn som inte kunde sova, kanske ett rent sammanträffande :p
Maria

2013-01-08 @ 16:56:53
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Å kanske förklarar lilltjejens sömn i natt!

2013-01-08 @ 20:25:42
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: anna

Roligt med spel:-) skönt att du är ledig i helgen

2013-01-08 @ 20:54:56
URL: http://heltenklaanna.blogg.de
Postat av: MissJeni - mamma till Lucas ♥

Varför är första delen av texten ljusgrå? Blivit något tok eller medvetet? Blev lite svårläst mot den vita bakgrunden.

2013-01-09 @ 11:55:25
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback