Mitt 2012 - augusti

Augusti förra året har jag många bra minnen ifrån. Månaden började med att jag och Liam åkte hem till Linn och Lykke. Vi gick en långpromenad och barnen fick gunga i parken. Vi åkte även hem till Nathalie där Liam fick busa med Ilon och Melina. Jag och Sami åkte med Liam till Sarah och Johan för en heldag ute i solen. Vi grillade och njöt av det fina vädret. Jag och Nathalie träffades för två fikor och en lunch på Espresso house. Det här var nog sista månaden som vi gick dit ofta. Eftersom barnen började bli så stora. Var roligare att vara någonstans där det fanns utrymme för lek.
 
Jag och Emelie åkte hem till My och gosade med hennes lilla Theo som bara var dagar gammal. Jag och Sami åkte hem till mamma för grillkväll. Dit kom även Chribba och Nisen, som då var höggravid. Jag och Sami åkte med Liam till Skansen och fick en riktigt härlig dag med massa sol. Liam var nyfiken på alla djuren och verkade stortrivas.
 
Jag, Sarah och Lind gick ut för några glas vin, jag och Sami spelade baseball med mamma och Harry medan Liam sov i vagnen och Theo nosade runt. Bästa på hela månaden var förstås när vi åkte till Rhodos och hälsade på Anna. Flera dagar med god mat, massa bad och härliga shower där min syster strålade. Jag hoppas verkligen att vi kommer kunna hälsa på henne på Gran Canaria.
 
När vi kom hem åkte vi till farmor och firade hennes födelsedag. Jag och Nathalie tog med barnen hem till Linn och Lykke där det bjöds på väldigt goda laxburgare. Sen gick vi till deras öppna förskola. Som var lite för stökig för min smak, i alla fall just den dagen. Alldeles för mycket folk, så vågade inte släppa Liam ur mitt synfält. Kändes som att han skulle försvinna in i folkmängden.
 
Liam fick även spela in en reklamfilm för Marabou Snax och fick massa beröm. Han var superduktig! Tyvärr verkar det som att Marabou valt att inte marknadsföra Snax ytterliggare och därför visas inte reklamfilmen.
 
Månaden avslutades hemma hos Sarah och Johan med massa lek. Som sagt, mycket bra månad!

Kommentarer
Postat av: MissJeni - mamma till Lucas ♥

Men vad tråkigt att dom inte sände reklamen, ville ju se duktiga Liam :)

Postat av: anna

Vad tråkigt:-( jag har tänkt på det när man ska få se Liam på tv

2013-01-12 @ 18:42:56
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: my

Inte för att vara sån, men det är sjukt tråkigt när du gör så långa "mitt 2012"-inlägg. Varför inte lägga den tiden på att berätta vad du gör nu 2013 istället :)

Svar: Det är din uppfattning, alla andra kommentarer om inläggen har bara varit positiva. Det är kul att gå tillbaka och kolla :) Snart är ju sammanfattningen färdig och mellan inläggen skriver jag om vad vi gör nu. Så gillar du inte sammanfattningarna är det ju bara att hoppa över dem. Inte mer med det :)
Maria

2013-01-12 @ 19:58:47
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Helt underbara bilder :)

2013-01-12 @ 23:39:50
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback